I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ExitStanceProductions söker folk till Street team

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-06-03 16:09

ExitStanceProductions söker folk till Street team

För er som inte känner till ESP kan det vara värt att nämna att artisterna på ESP är Jah Rhythm, Ardamus och jag, Tank Marwin. Tidigare släpp består av Jah Rhythms skivor Path-a-logik och Retarded Genius. Snart är det dags för vårat tredje släpp, min debutskiva Tank You! med gäster som Bashie, Mufakka, The Narcissists, Jah Rhythm, Mystrow m.m. För mer info om kommande skivor och projekt kolla min whoasida.

Våran hemsida är väldigt ouppdaterad men vi jobbar på en ny som kommer vara aktuell och full med bilder, låtar, video m.m.

Nu behöver vi folk som kan sprida våran musik i sina städer, hjälpa oss att smälla upp planscher, stickers m.m. kanske se till att våra plattor finns att köpa i affärer och liknande.

Självklart får man belöningen för det man gör.

Om ni är intresserade av att hjälpa oss att växa på det gamla goda sättet hör av er via whoa eller adda mig på msn!

ni kan kolla våran gamla hemsida : www.exit-stance.com för lite mer info!

/Spank Marswin

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.