I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-31 14:19

fronda

ingen som har någe video klipp, på typ nån spelning lr nått fronda o hans pojkar spelat?

Trollhättan, Mattan (punkt)

2004-05-31 14:21
jo

2004-05-31 17:22
tackar tondöv..

2004-05-31 18:58
gratistjock

word!!...när ja börja lyssan på fronda så va d typ bara ja o 3 polare till som visste vem han va..o nu på sista tiden har typ alla börjat snacka om att han e bea o spelar låtar me han på fester o sånnt..
en död moderat är en bra moderat

2004-05-31 19:58
gratistjock

ey.. va vet du om vem aj lyssnat på tidigare osv?
vem ahr sagt att ja böjrat lyssna på fronda nu? har lyssnat på han ett bra tag har följt han länge o alltid tyckt om han.. men nu började jag intressera mig av hans video material..

2004-05-31 23:02
Själv sitter jag och trycker på ett par korta grejjer från P&L-festivalen. Har inte kommit ut och kommer nog inte gö de heller..

2004-05-31 23:41
Fronda var back in the days.. inte lika kul med samma spår fortfarande

Kanske missat den nya skivan då..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-01 00:41
gratistjock

jo d e ja ingen annan som ja känner visste vem d va då...aja d e ju inte direkt nått o tjafsa om =).....
en död moderat är en bra moderat

2004-06-01 08:32
Fronda är usel.

Dålig fjortisrapp som försöker liknas vid våldsironi. Miserabelt försök att vara underground och hård. Han är sämst helt enkelt.
California, knows how to party!

2004-06-01 10:05
gratistjock
ok trodde du typ hängde ut mig:)
alla snackar om fronda, fronda hit o fronda dit.. han e typ poppis av alla som "gillar" svensk hiphop fast knappt vet vad det är..
håller med dig om att de börjar bli tragiskt.. fronda har alltid varit bra.. dock har kvaliteten inte vart den bästa.. men han har alltid vart duktig..
även om de e bra att hans material sprids och att de går bra för han så e de synd att alla får upp ögonen först nu...

säger man att fronda är usel, så är de riktigt tragiskt..

2004-06-01 13:11
Perrre? Vad syftar du på att Fronda har bytt stil?
Jaha ?

2004-06-01 14:40
DubbelV

Lyssna först på en gammal fronda låt.
Sen lyssnar du på en ny.
Då hör du väl om han bytt stil, klart han har bytt stil. han utväcklar väl stilen hela tiden så de blir ju en annan till slut.
Yeah!