Svensk screwed i P3 Soul!!
Screw special nu på Söndag(28:e) kommer bli intressant att höra... www.sr.se
"Pregnant pussy is the best you can get- Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"
Men det är ju för fan screw-special varje jävla gång på p3 soul. Fast svensk screw blir ju intressant iofs =D
A de ska fan bli grymt asså..kul
"Pregnant pussy is the best you can get- Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"
jag ska lyssna, vilken tid? we like our music slow but our cars goes faster...
På Måndag släpps Scandalouz -"Introducin`" som innehåller div svenska rappares låtar s.c.rewade o choppade. Lu Manera: Vilka artister har ni på skivan?
Scandalouz, Grizzly Boyz R.I.P Hawk
cR-har gjort en chopped and screwed låt =)
24/7 always keepin it.
DellyDel: det är ett pågående projekt.. vet inte hur det blir med det.. arbetar på det till o från iallafall.. vi har inte hookat collabsen än till skivan men det blir nog fett.. väntar på er nya med spänning...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
kan någon förklara vad fan chopp n screw är?
www.discotheque.se
bögjävel
www.discotheque.se
hehe... CR har snart ett helt tape klart med enbart chopped & screwed.... Heavy Indo som håller i projektet.... fetaste.
soft att det finns fler folk i sverige som håller på...kanske kommer allt fler att börja lyssna på det....skulle vara grymmt...folk som vill hooka för collabs...holla at yo boy...
jaha kan ingen svara coolhomosexuell? vad är chopped & screwed?!
Stege!
plut P60 Nerpitchad musik som sedan hackas upp..
Förslagsvis kan du ju kolla sidan som
Broms10 postade:
nce.to
"Italian stallion" 10 years of Connection!
Som inte för tillfället funkar alls bra upptäckte jag nu...
Chopped och screwed är väl nån sorts hostmedicinsversion av hiphop....går skitsakta och för tankarna till djupa klunkar kokelijana. Rätt soft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"kokelijana" = Cocilana
cocilana= hostmedicin man groggar med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag förstår fram till sakta ner... men hur man hackar upp förstår jag inte.. choppade samplingar? får väl lyssna på söndag...
Stege!
plut P60 Du har 2 versioner av samma låt, låter den ena gå lite före den andra och drar crossfadern emellan och tar ordet innan...ha ha, de är joxigt att förklara men genialt påhitt. En rad som skulle vart: -"Fuck you, you cant fuck with my ghostship"..blir: -"Fuck you, you cant fuck *ghost* ghostship"..fattaru?
olamagnell haha jag lyssnar på söndaghelt enkelt!
Stege!
Do that!
kolla in SCANDALOUZ - INTRODUCIN' en skiva med sköna förorts låtar i nersaktat tempo...kommer att finnas på recordnet på måndag eller tisdag.....kommer att kosta 20 kr...
hah! försök hindra mig att lyssna på söndag!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
haha, jag såg screwed gick in ctrl+f "heavy indo" och visst fan hade han varit här. fattar förövrigt inte hur man kan lyssna på screwed
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
synd......ja fattar inte att man inte kan
håller med ovanstående.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Queff e jag så lätt att räkna ut ?
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
fett som fan... big ups..
roligt program... jag ska köpa scandalouz skivan
Soft soft, skivan me svenska låtarna är klar och kommer finnas på Recordnet i veckan, ba satt ni vet..
Programmet va fan skönt asså. koolt me skivan på Recordnet, kommer införskaffas...men ni får fabn ta o uppdatera eran sida asså..den är helt keff..
Delly Del skivan kommer åter igen finnas på Recordnet, kommer in senast torsda..två bra svenska screw-skivor till bra pris me andra ord! Måste bara tillägga att Ken låter sjuuuukt bra screwed...
Connected.
TROPICAL P23: Soft, kan inte göra annat än att hålla med=)
lyssnade på p3. ken-låten var så jävla hård. och rapparna var bra vad jag minns.
Rakt upp och ner.
första upplagan av skivan är nästan slut....så skynda er o köp den NU!!....finns c:a 20 ex kvar.....finns på RECORDNET som sagt
TACK! för all posetiv respons....det kommer komma ännu bättre grejer i en snar framtid....SCANDALOUZ - SLOW IT DOWN, SCANDALOUZ - YUNG N' HUNGRY (under construction)......fast dom kommer att vara på engelska och det är egna låtar......