UTE NU : Tank Marwin - Leave Ya Flat 40 kr
En samling med nya låtar, låtar från mixtapes och annat blandat material som jag främst kommer att sälja på konserter och liknande. Inget officiellt album med andra ord. 16 spår. Priset om man köper av mig är :40 kr + frakt om jag måste skicka den, typ 10 spänn. Låtlista: 1.Tank Gon' Give it to ya - (DMX Instrumental) 2.Leave ya flat - (Samir SansProfit) 3.Quit your job - (C4R Solid Senders) 4.Industry rule number one - saved the day remix - (Mystrow Solid Senders) 5.I can´t (Make it) - (Nas Instrumental) 6.Continous ft. Orphic - (JK) 7.Billy (C4R) 8.Rap is not dead ft. Mystrow, Payton & Robbadobb - (Mystrow) 9.Popstars are living proof - (Grouphome Instrumental) 10.Assault ft. Pluralis, Mufakka & Martin (Barry Boored) 11.Tomorrow never comes - (C4R) 12.Marwilicious - (Barry Boored) 13.Wake up call - (Killarmy Instrumental) 14.Industry rule number one - (Fly kid Caucasian) 15.Keepin it real - (Barry Boored) 16.Peace - (Grand Finale Instrumental) Skivan kommer finnas på Recordnet om några dagar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|