Tank Marwin - Leave ya flat, ny skiva!
Det här är inget officiellt album, det är en samling med nya låtar, osläppta grejer, lite äldre material från mixtapes, samlingar m.m. Helt klart mycket hip-hop för pengarna. Kommer främst att sälja på konserter och till kompisar men det går även att beställa den direkt från mig. Priset är 40 kr + frakt. Kanske fixar någon länk så att man kan provlyssna på nått spår sen, ni som hört mig innan vet ju hur jag låter.. :) Låtlista: 1.Tank Gon' Give it to ya - (DMX Instrumental) 2.Leave ya flat - (Samir SansProfit) 3.Quit your job - (C4R Solid Senders) 4.Industry rule number one - saved the day remix - (Mystrow Solid Senders) 5.I can´t (Make it) - (Nas Instrumental) 6.Continous ft. Orphic - (JK) 7.Billy (C4R) 8.Rap is not dead ft. Mystrow, Payton & Robbadobb - (Mystrow) 9.Popstars are living proof - (Grouphome Instrumental) 10.Our stylez - (C4R) 11.Tomorrow never comes - (C4R) 12.Marwilicious - (Barry Boored) 13.Wake up call - (Killarmy Instrumental) 14.Industry rule number one - (Fly kid Caucasian) 15.Keepin it real - (Barry Boored) 16.State of the world ft. Justice - (JK) 17.Peace - (Grand Finale Instrumental) Förbeställ genom att skicka ett mail till [email protected] eller här på whoa, mail föredras dock. Skivan skickas ut om ca: 1 vecka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|