T.R´s flyt är gangzta
Peace
=)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
ahaha :D så totalt ägande! Fronda ägd once again T.R is the man
Look with your own eyes - See with your own mind
varför ska man låta så jävla arg på disslåtar folk?? Eazy-E real mutherfucking G´s .....eazy låter lugn som fan o ändå e det den hårdaste disslåten som finns fan.... fronda låter som att han får en kuk i röven medans han rappar o kvider fram orden....
Pancho
Jag råkade upptäcka detta i Large_moneys gästbok T2dafuckin 03-08-15 21:29 Sluta skriva en massa hot o skit i forumet man.. Jag pallar tji det.. Annars, fuck Fronda o allt hans skit.. Saarvi När till och med T.R själv tycker att det blir för mycket så har man ju kanske gjort bort sej
Flärtfärs
Large_Money verkar ha humor trots allt :)
28
asså man kan inte säga 2-0 till t.r när fronda inte har svarat.. så för mig e de 1-0 till fronda.. Men måste säga att denna va mycke bättre en den första. =) Fronda får de svårt.. men men. bara vänta å se.
Get hit and Hit back // GoBo
va e ditt problem. fan tat lungt =) folk tycker olika. lr hur..
fronda skriver sämre texter än min lillebrorsa (som jag inte ens har)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Ok TPP P23 :D Det var därför han gjorde en låt med Heli sen? :) Han kanske rentav gillar att jobba ihop med talanglöst folk? o_O
då kanske han känner sig bra? :^^)
28
Behövs inte något sånt för att T.R ska känna sig bra. Han ÄR bra :)
undra om tr skall ta 3 veckor på sig för att svara på denna oxå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med dig helt klart
Peace
vadå frondas andra svar va helt wack? han har inte gjort en andra låt..
oj sry... =).. de hade han visst.
haha.. 2-0 till FRONDA. ffs. så jävla grym =D
Whoa borde köra en omröstning om vem som vann så skulle ni kanske inse... Inse vad? Att Fronda har hela sin fanbase på whoa? Det bevisar ju inte vem som vann biffen. . .
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
TRs låt e riktigt fet o hoppas han tar det
It´s better to rule in hell than serve in heaven.
Mittenversen är så jävla bra att det finns inte... fyfan, jag asgarvar fortfarande.
"Inte en enda gång har jag hotat dig på nån låt " Haha va?? skämtar han va fan kallar han det här da "Vi ses ute på nästa jam, antigen håller du käften eller så stänger vi dig" bara undrar, jag skulle ta det som ett hot iaf men men
hmm..lol..jag hänger inte riktigt med... har fronda droppat sitt svar på "du e slut idag"? jag blir förrvirrad..vissa säger "han blev aegd" "2-0 till fronda" hur e det nu?
Tr tog ut sig själv med denna beef, att ens lägga en diss låt på Fronda visar bara att han ser en konkurent som biter hårt på han...så Tr`s tio år som rappare sluta med en whoa beef..va kan man säga? jo att Fronda tog hem det här hur det en slutar.
Relalalaxa.
Snicksnack. T.R hade både bättre delivery och bättre dissar. Fronda lever ju uppenbarligen på nödrim och svar till T.R's dissar.
hans hemsida..
den översta låten där är Frondas andra låt mot dueslutidag :D ---- Fronda du kncäker honom totalt, feta lines asså shiiis mannen lätt att fronda knäcker assså tummen upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känn dig bakifrån körd tr, höhö
Ja jag e Fronda Fan Clubs ordförande. Vad e du?? T.Rs rövslickare eller?? Det verkar som om du tycker att whoa e helt jävla värdelöst så som du klagar på allt (utom din idol T.R då)...ändå e det du som slänger in varannat jävla inlägg... jag ska göra en disslåt mot dej (kanske ska skriva att jag e ironisk eftersom det verkar som att du har svårt för att förstå saker o ting...du gick möjligtvis inte i sär-skola va???) ta det inte personligt vad du än gör
Flärtfärs
Haha, Fronda vinner överlägset, även fast Du E Slut Idag var ganska schysst. Den här var skön från Det andra svaret: "det här är slutet, inge mer kommer sen ser du horan i mej? sluta baita common sense"
www.shumway.se - världens softaste webzine
TR har vunnit detta punkt slut fronda har inget att komma med, eller jo en skiva som heter "allt vi gör låter likadant"
Essen sie mein scheisse!?
Du kanske borde göra en låt istället för att stava fel när du ska rätta andra, ganska patetiskt för en "P21" hoho
det e ju inge snack om vem som vann.... hur bra texter har tr??? alla vet ju innerst inne att fronda har vunnit....
En av de som verkar mest låsta är faktiskt du, tyvärr, i och med att du ju inte verkar klara av att bara kritisera "jag e så jävla hiphop"-personligheter utan att famstå som den ultimata "jag e så jävla hiphop"-killen själv med allt ditt snack om pimpslaps och grejer ;) De två största problemen med T.R / Fronda-beefen är: 1. inte att den ena bara snackar skit medan den andre har sanningen, utan att bägge lyckas langa ur sig hyfsat riktiga saker, samtidigt som de gör finfina & träffande dissar av det. Bägge har f.ö. haft fel på ett par påståenden (exempelvis det där om westra aros stormtrupper), men det är väl acceptabelt att misstag förekommer? 2. att deras respektive fanclubs är så förbannat fjantiga med sina "blööh lägg ner alla vet att vann, för han är mer äkta!" (hänvisar starkt till Weedhino- / SAARVI-användarna och hälften av de som propsar Fronda). dicoverhiphop är svinkul, har haft den som länk sedan BEP-videon kom ut :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
...jag sa inget, jag skrev det (och skrev det rent förbaskat bra). Tack förresten för att du bevisar min tes, LM ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
gur me siga texter har inte fronda + han låter inte så bra heller så klaga inte
Peace
Webmaster
2003-08-18 14:32
Large_Money > vad pratar du om egentligen? Den här lilla beefen är helt klart intressant. Båda sidor har gjort underhållande låtar och det är mer eller midre omöjligt att snacka om vem som vunnit osv. Jag ger inte mycket för alla kommentarer som droppas här i forumen eftersom det lyser igenom så enormt hos många att de antingen är polare med en av artisterna eller bestämt sig för att den ena är bäst av någon annan anledning. Props till artisterna som underhåller och props till er som håller er lite objektiva och kommenterar låtarna efter vad de är och inte efter vilken artist som känns mest äkta/smart/politiskt korrekt att stötta. Tycker i alla fall att både TRs och Frondas båda senaste låtar är de klart bästa som droppats hittills. Är osäker på om det kommer mera men det vore kul om det fortsatte tills någon blir överkörd eller någon ger upp.
T.r har kanske rätt med det där om Jakten Records... jag har bl. a hört att dom tog med en låt med Organism 12 på sin skiva utan att fråga om lov.
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Nej, det är en Indisk symbol som hade något med solen att göra, men du är ju bara 52 iofs. Akta så du inte trillar i trappen ikväll..
Forumsignatur <br>
Har du tappat smaksinnet helt?? T.R äter ju upp Fronda med "Du e slut idag".. i mina ögon kan Fronda lika gärna sluta att rappa.. Vet inte vad Nazi-uttalandena kommer ifrån, kan nån förklara för mig? Det har inget att göra med att D6AA nämnde nått om den homosexuella ishockeyspelaren som blev mördade i V-Ås för ett par år sedan? Monkey buiz en efterkonstruktion?? När man lyssnar på den så finns det ett par rader man börjar tänka lite extra på, ex.: " Du hypar dig själv och dina vänner på Internet under falsk alias" Även om jag inte är nått T.R fan så har han ju ett delivery som Fronda kan se sig i arslet efter.. och han visar på hans andra låt att han hanterar flerstaviga rim fortfarande.. Peace!!
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Jävligt bar sagt.. pejjjs man
Peace
tack att du har lärt mej att T.Rs två bidrag kickar skiten ur den där Fronda... Fronda e ju hur sämst som helst...fan vad fjortis jag var igår som inte fattade det... Kan du ge mej T.Rs nummer så jag kan ringa o be om ursäkt... Hiphop 4 real man... Fuck whoa!!
Flärtfärs
va menar du med att "Westra Aroz är en grupp med gamla nazis" ?? att dom är gamla nassar eller att dom är före detta nassar?? och hur vet du det ? både Org12 och Motorisk Afasi har ju varit med där eller i alla fall vatt med i en låt! och Ebola är väl ingen rassse ??
det fanns tydligen en rasistgrupp/organisation som kallade sig westra aros förut..
28
jaha. men det var inte dom som rappade ??
nejnej.. men t.r tyckte det var kul att dra det ändå tydligen.. känns mest dumt och dåligt påläst tycker jag.. allra speciellt när inte fronda var med i westra aroz..
28
Det ena var en sammanslutning av rappare, det andra var en sammanslutning av nazister.
Vilken är vilken?
Ledtråd finns på:
http://www.historiska.se/vitto .. Svaret ges i nästa avsnitt av: internetbeef i Sverige - återkomsten
10-4, over...
ok. ja dåligt att T.R kallar fronda nazist!
jag har lyssnat på låten. T.R säger ju "före detta nazister" och då menar han ju fler än en. och han kanske inte menade Fronda. Ebola var väl med i Westra Aroz och han och Fronda kanske dissade T.R i nån låt med EFterblivna. så han kanske menade Ebola & Fronda eller är det Fronda och Kenta han syftar på i "Vi stänger dom" ???