I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] får inget ljud från vissa soundcloud användare

Övrigt - Webbsidor

2013-07-30 12:09

[Webbsida] får inget ljud från vissa soundcloud användare

det här började igår, vad jag vet så har jag inte uppdaterat/installerat något när det blev så. verkar som om att jag inte får något ljud från vissa användare, medan vissa funkar som vanligt. allt ser som vanligt ut, bara att det itne kommer nåt ljud.

två exempel på sidor jag inte får nåt ljud från är
http://soundcloud.com/lightbadhealth
http://soundcloud.com/the-custodian-of-records

2013-07-30 12:12
okej, jag får ljud från den låten som ligger i soundcloud-koden här på whoa, men när jag kommer in på soundclouds sida funkar den inte.

2013-07-30 12:12
Fastnar på en låt för mig, dvs om man försöker switcha äre samma låt som går... Hänt mkt. Men nått låter iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-30 12:14
vrgnhns: jag länkade fel, nu är den ändrad så det är rätt

2013-07-31 10:50
ey nån?
Moderator

2013-07-31 15:19
Hör ifrån båda
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2013-07-31 18:21
Klicka på volymikonen uppe till höger och se till så att du har ljudet på där.

Funkar prima för mig iaf =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-08-01 11:12
manel: det är bara hos vissa användare där ljuden inte funkar, så det har inget med volymen på soundcloud att göra. det är så märkligt, för det började helt plötsligt. men testade i firefox och där funkade det utmärkt.

2013-08-01 11:12
alltså använt chrome innan

2013-08-01 14:18
Aha fan va wierd, kanske bara något tillägg som saknas i chrome.. Segt att behöva byta webbläsare bara för en sån grej.

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2013-08-01 14:19
iof drog en snabb googling :) kanske kan v nåt sånt.

Sounds won't play. What can I do?
Always make sure that your browser and Flash player are updated to the latest versions; if you've installed any flash or ad-blocking plugins in your browser, please add soundcloud.com to the exceptions list in the plugin settings.