I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Kitchen Nightmare

Övrigt - Webbsidor

Battlerappare

2013-05-17 00:10

[Video] Kitchen Nightmare

För roligt för att skriva nått stort

Moderator

2013-05-17 10:15
Hängt på /r/askreddit?

Roligt avsnitt, man blir lite fundersam på hur stället kan gå runt öht.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-05-17 13:34
Gordon har blivit för snäll på senare dagar.
Såhär ska det låta!

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent

2013-05-17 13:54
Såg det här avsnittet häromdagen, så jävla bra. Måste vara enda restaurangen i byn.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-05-17 14:32

Checka saygoodbyetoliberty kommentarer under del två:

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-05-17 15:03
Crazy. Men största frågan är ändå; Varför ville de ha hjälp av Ramsey för?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-05-17 15:25
Har för mig att Amy säger något i början om att de vill att Ramsay ska visa världen att deras verksamhet inte är så illa som "internetmobbarna" påstår, vilket antagligen är en av orsakerna till att det är så kliniskt rent. De ville aldrig ha hjälp, endast bekräftelse.

2013-05-17 15:44
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-05-17 17:09
Eller hur, det gick ju bra.
Battlerappare

2013-05-17 22:42
Ingen reddit, såg nån bild på expediten på imgur å snokade vidare.

Nice kommentarer på del2 där av "saygoodbyetoliberty" haha, känns igen lite...