I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Reinfeldt pratar om tjejer i korta shorts

Övrigt - Webbsidor

2013-05-14 09:20

[Video] Reinfeldt pratar om tjejer i korta shorts

Reinfeldt låg förhoppningsvis och vred och vände på sig den natten....

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-14 09:46
(?)

han sov nog riktigt gott. han är singel igen, chef för sverige och kan ragga på tjejer i korta shorts...

han sov säkert inte ens själv...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-05-14 18:12
Det var också män i korta shorts.

2013-05-14 18:28
Det var också män i korta shorts.

Alla ska med i Reinfeldts sexism... Lite intressant att hon undrar hur Reinfeldts politik ska leda till att män ska ta mer ansvar för familjen och hemmet, har han sagt att han vill göra det? Undrar hon verkligen varför kvinnor tar ut mer tid för detta och tror hon verkligen att Reinfeldt har ett bra svar på det? Och framför allt tror ni att Reinfeldt har haft drogögon mitt i ansiktet?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-14 19:10
"drogögon mitt i ansiktet"...wtf!?

känns så väldigt "vill du ha en snigel på ögat". och han är chefen...

-Mark Twain

2013-05-14 19:44
Alla ska med i Reinfeldts sexism... Lite intressant att hon undrar hur Reinfeldts politik ska leda till att män ska ta mer ansvar för familjen och hemmet, har han sagt att han vill göra det? Undrar hon verkligen varför kvinnor tar ut mer tid för detta och tror hon verkligen att Reinfeldt har ett bra svar på det?

Reinfeldt vill nog bara se fler tjejer i korta shorts!

Och framför allt tror ni att Reinfeldt har haft drogögon mitt i ansiktet?

hahahahaha... fast det var lite gulligt sagt. Nästan lite som en fem-åring skulle uttrycka sig.
Moderator

2013-05-15 09:39
Hahaha fan vilken kalldusch han lär ha fått i det läget :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent

2013-05-15 10:56
Jag ska sampla det där "med drog ögon i ansiktet" "så vet vi inte vad personen är kapabel till att göra". Hur clearar man en sampling från Reinfeldt?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-05-15 11:36
dopeness, han stal vår välfärd så stjäl hans ord ;)

-Mark Twain

2013-05-15 12:26
SofiaBayo

Han är väl lite av ett offer han också både för sin omgivning och den kåthet som kommer med vårvindarna....

Hade faktiskt velat höra hans svar, hon gör en bra markering men man kan ju inte på allvar vilja lagstifta våra privatliv, alla män är ju inte lökiga när det kommer till hemmet och då är det upp till kvinnan att välja en man som tycker det är kul med gardiner och bona golv

2013-05-15 13:02
VRGNHNS

Jag håller med om att hans svar hade varit intressant att höra.

Det finns en hel del som man kan lagstifta om. Man kan göra lag på att män ska ta ut lika mycket föräldraledighet som kvinnor, man kan göra en genus-pedagogiskt förhållningssätt till ett krav på alla skolor och förskolor ( med tanke på att hjärntvättningen börjar redan i låg ålder ). Sen håller jag med om att kvinnor behöver bli lite mer "manliga" när det kommet till att släppa kontrollen och på att slänga av sig skorna och lägga sig i soffan med en öl i handen. Men det är dock fortfarande en del av hjärntvättningen av hur en kvinna/ man bör vara och inte vara.

2013-05-15 14:26
SofiaBayo

Svårt att tvinga ut folk i ledighet, kravet på genus-grejen i skolor finns redan synd att den är skit i dagsläget.

Hjärntvättningen som Reinfeldt visar exempel på är iaf något som bekämpas till viss utsträckning men grundproblemet i normer och attraktion är ingen enkel eller svart-vita fråga och har svårt att tro på nått ljus i tunneln under min livstid

2013-05-15 14:44
och har svårt att tro på nått ljus i tunneln under min livstid

Jag lever iallafall upp till min del av kakan. Jag är ASBRA på att chilla och dricka öl. Jag kammar dessutom sällan håret och lämnar ofta disken tills högen blir så stor att jag inte har nått annat val än att diska :D

2013-05-17 00:19
Dopeness skrev:
Jag ska sampla det där "med drog ögon i ansiktet" "så vet vi inte vad personen är kapabel till att göra". Hur clearar man en sampling från Reinfeldt?

Det är fritt fram. Hans tal är inte ett verk
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986