I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Sveriges första (?) funk-blogg

Övrigt - Webbsidor

2012-10-17 19:18

[Webbsida] Sveriges första (?) funk-blogg

http://funkorwalk.wordpress.com/

Tänkte att det borde finnas en del funkentusiaster här på Whoa..

Djingis Khan for life.
Poet

2012-10-17 19:29
Fett innehåll men om du vill ha lite konstruktiv kritik så tycker jag du borde snygga upp sidan.

Annars var det fett :)
At the gates of Eternity...
Arrangör

2012-10-18 05:19
Tungt!
Om alla talade Göteborgska skulle det bara finnas kärlek...
Producent

2012-10-18 07:43
Väldigt bra och intressant.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-10-18 18:07
Fett! Du vann min respekt innan jag ens hann nå brödtexten, när jag såg att du länkat Jimmy Castor Bunch :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Poet

2012-10-18 22:10
Blir Facebook och Twitter share på denna! :) Skaffa en Facebook sida förresten, så kommer du nå fler läsare!

Vad kul att se fler som diggar detta! Ser framemot din take på Clintan, Zapp & Roger, Eddie Hazel mm! :)

Mad love!
At the gates of Eternity...

2013-02-25 08:51
Fått upp farten lite nu - slängde egentligen upp bloggen i ett stadie där det inte fanns tid, men nu är det full rulle. Några inlägg per vecka är att vänta sig, daglig uppdatering något av en utopi.

Tack för responsen förresten, sent om sider :)
Djingis Khan for life.