[Video] Dr. Dre & Snoop Dogg live @ Coachella
Tjena! Imorgon kl. 07:35 (om jag har räknat rätt :P), visas Snoop och Dre live via Coachellas Youtube kanal. Om tre timmar börjar dom även livestreama kvällens akter. Kände mig lite osäker på vart jag skulle lägga detta. Blandat, utländsk eller här. Så om den inte passar, får mod eller admin gärna flytta den rätt :) Tjillevippen!http://www.youtube.com/coachella
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Producent
2012-04-16 04:56
två och en halv timma kvar nu! :) !! Helvete vad tiden går seeegt...
One Day.
Fem minuter kvar :D
Producent
2012-04-16 08:20
Fan va fett detta är, och det har bara börjat!!!! Craaaaaaaaaazyyyyy!! Hoppas DRE droppar något från Detox! Damn, nu kommer Kendrick och kör the recipe med dre!
One Day.
Producent
2012-04-16 08:37
Rysningar, 2pac via hologram på scen nu.....
One Day.
Shit vad FETT DET VAR! Helt jävla sjukt bra! Ångrar mest av allt, att jag inte var där! Helvete vilka gästartister. Men är lite besviken över att Xzibit inte kom upp scen, han var ju på plats liksom.. Och att dom var på så kort tid. Trodde dom åtminstone skulle köra i en och en halv och inte i en och tio. Fast iofs, hade ju blivit längre om dom hade varit i tid. Andra artister ska ju upp och dom har ett schema att hålla osv..
Producent
2012-04-16 09:11
Håller med på alla punkter, såg verkligen fram emot X.
Tråkigt att det blev så kortlivat, sjukt fett dock.
Kul så länge det vara men dom hade åtminstone kunnat köra i 30 mins till.
Tycker jag att Em fick ett rätt torrt mottagande också :/.
Trodde verkligen att det va fejk när dom åkte ned, satt och väntade på att dom skulle komma utspringande och köra något från Detox eller nått (önsketänkande), med alla tillsammans på scenen.
Dre, Snoop, Em, 50, X, Kendrick, Slim da mobster, hologram 2pac.
Synd som fan att inte Dre, Em och X körde "Whats The Difference" det hade varit riktigt tungt!
Snart är det intervju emd Snoop och Dre på streamen!
One Day.
Agreed! Trodde också på att dom skulle göra något riktigt stort alla, eller What's The Difference. Den, åtminstone. Well, Eminem och Dre kunde ju ha kört bättre låt än I Need A Doctor, that's for sure. Dom borde verkligen ha öppnat med något annat haha ^^ Men precis. För artisterna brukar alltid försvinna bort från scenen, sen kommer dom ut, kör ett finalnummer och SEN är det slut. Det vet ju alla, haha :P.
Redaktionen
2012-04-16 11:11
Kan man se det i efterhand?
Jaojao, dom skulle sända det igen via deras youtube kanal, om jag förstod det rätt :)
Producent
2012-04-17 00:22
jag blev fan besviken, var riktigt peppad på att få höra lite nya detox-grejer. kändes givet att det var nåt sånt på G då dre & snoop plötsligt headlinar en enorm festival i kalifornien! nu kändes det mest som en rätt avslagen version av up in smoke tour (2pac-hologram i all ära..) men det var väl nice ändå, hade säkert varit jävligt fett att se det på plats
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Bara jag som tycker hologram-grejen va rätt... Osmaklig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag går hellre på hologram-konsert och ser en död, riktigt bra rappare, än att se levande rappare som Drake, Weezy och Minaj
At the gates of Eternity...
BC99 P28 Du stannar hemma och lyssnar på Tupac och kollar på Nicki mutead. Inga kommentarer om att hon inte är "Pulig", nu du förlorade vetot när du tyckte Blu Cantrell va doable ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du snackar ren kosmetik! Kvalitet on the other hand is a hold different ball game. What? När har jag sagt att Blu Cantrell var något att hänga i granen. Not saying that she ain't hehe
BC99 P28
Hehe nån tråd var det... Har för mig om att det va den med alkis-killen, ellr nån annan relationstråd...
Du snackar ren kosmetik! Kvalitet on the other hand is a hold different ball game. Kantarellen om nån är väl kosmetik? Eller kanske tänker för mkt på videon med Sean Paul... Minaj såg också aight ut innan operationerna, även om hon kör den trashiga "I know what boys like"-stilen nu med buttplants så utrstålar hon erotik... Man kan gärna dissa den plastiga ytan av princip-skäl frågan är om man genuint finner det avtändande
Ja men jag hade inte betalat ett sketet korvöre för att se varken Nicki eller Blu :) Däremot hade jag gett de bägge två ganska kraftigt om de var game. Helt olika saker hehe