I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] The Music Industry Exposed! Illuminati

Övrigt - Webbsidor

2012-01-29 14:45

[Video] The Music Industry Exposed! Illuminati

Inget jidder- ni som shi pallar dela min tro på det hela ni slipper ( och får hålla tyst)! Ni som har samma syn som jag och andas KILLuminati ni får gärna ta del av länken!

..allt för idag!

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-01-29 15:54:52)

You are not your fucking Khakis!
Producent

2012-01-29 15:11
word, sett detta innan, VIKTIGT att se.

Något som går hand i hand med detta är att studera frekvenser (inkl. ord) och hur de påverkar vattenmolekyler (speciellt med tanke på att vi består av en stor del vatten!)

http://videos970.tripod.com/
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Rappare

2012-01-29 15:18
Hahaha, what.
Wurrup?

2012-01-29 15:51
cliche- klappar i händerna och ler som fan! :)
Groupie

2012-01-29 18:04
Du kan j u gärna förklara lite vad det är jag kommer kolla på innan jag slutar med en 10min chansning på ngt ointressant..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-01-29 19:36
Lepra- chansa ändå:)

2012-01-29 20:07
Hahah! Dessa zeitgeist och illuminati folket, det är som en religion.. Fast istället för en Gud är det någon "världsorder" som styr allting.. Du kan aldrig se det/den men det/den finns ;)..

skrattretande..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-01-29 20:34
asså, MAINSTREAM...!!

sälja....

skapa något som inte finns för att göra det intressant...

kom igen:)

vem är rain man! uhhhhhhh

det finns flera olika förklaringar till det. men den här tråden skulle bara ha likatänkande...(??)

så det kommer ingen backning av påståendet:)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Poet

2012-01-29 22:45
Så man får inte ha en åsikt om man inte tycker som du?...

"Vem är Rainman". Va i helv...

2012-01-29 23:13
Nääää HerrWåhberg- du får absolut inte ha en egen åsikt! Anledning till det är att din åsikt är varken intressant eller givande:D BAM I said it! Haha :D
Skapa dig en egen trygg tråd!- pleeaaaase do... och jag lovar att jag inte kommer kommentera a single shit:)
Naa men seriöst, du får inte ha en egen åsikt du lär ju va van vid det. Med tanke på att du anser att illuminati inte finns på riktigt är du nog väldigt brainwashed vilket innebär att din fria vilja och din rätt till åsikter bara är en vacker illusion ( nu la jag ord i din mun)... håll fast vid den! ;)

Why soooo serious :D

2012-01-29 23:24
Blweria- uppskattar dina konstruktiva kritik och ja... you´re out! :)

2012-01-30 04:25
fucking bullshit video :s

2012-01-30 08:05
Fan sjukt otäckt alltså, alla låtar med samma sjuka budskap...

Fast frågan är ju vilken som är den riktiga rain man, är det;

eller är det

http://soundcloud.com/80scrackpolo
Rappare

2012-01-30 13:09
Så ni menar på fullaste allvar att världen har en konspiration mot oss genom att ha samma ord i sina texter..? De soft alltså.
Wurrup?

2012-01-30 14:12
Grejen är att det inte är så jäkla roligt att bara ha en konspiration som styr världen, men vill ju gärna få lite credd också... Så då kan man smyga ut det som sataniska budskap i popmusik. Sataniska är väl att ta i kanske, men man smyger ut lide budskap om regnmän och annat smått och gått, it's ll good fun.
Producent

2012-01-30 15:25
some got 3D consciousness, some got 5D..
Nine.D
Multifaceted Creativity
Moderator

2012-01-30 16:52
Ja frågan är vem rainman är...har 50/50 chans om jag chansar :D

allvarligt...
//TW
Producent

2012-01-30 17:06
Ni får tro vad ni vill om följande, jag förstår hur det kan vara sanningsenligt iallafall:

Rain man är en "entity/demon" som uttrycker sig genom musiker, bl.a, Jay-Z (Umbrella) & Eminem (Rain man, seriöst kolla lyrics till denna låten!)

Hur fungerar detta?

Genom att gå med i hemliga sällskap (frimurarorden etc.) så finns det en möjlighet (vet ej om detta är obligatoriskt, har läst om att detta ingår i invigningseden vilken man lovar att man ska svära innan man gör detta, lite grisen i säcken.) att byta till sig rikedom och kändisskap mot att man "lånar ut" sin fysiska kropp till ett annat medvetande (t.ex, en demon som inte behöver vara fysisk utan bara att en människa av sin fria vilja (detta kan inte ske utan fri vilja) går med på det ovannämnda.)

För att kunna greppa det här så behöver man först och främst förstå att vi är medvetanden som använder oss utav en fysisk kropp här på jorden i den tredje dimensionen (Avatar är ett utmärkt exempel som visar just detta när huvudpersonen går in i sin avatarkropp) och därav kan varelser/demoner från andra dimensioner göra ovanstående.

Hört någon musiker säga att dom blir "som besatta/inte sig själv" när dom går på scenen nångång?

There's no joke and no pun.

Rain man inom musiken har ingenting att göra med filmen Rain man med Dustin Hoffman & Tom Cruise förresten, även om Tom Cruise också har uttryckt sig i att han blir som "besatt" när han agerar i vissa roller och har lite speciella släktingar. Hehe!

Nine.D
Multifaceted Creativity
Producent

2012-01-30 17:22
adrenalin och Endorfin är med ett läskigare ord en demon som inte finns som finns i alla musiker, har jag förstått rätt eller fel?

2012-01-30 17:23
eyy kom igen. Allvarligt talat, det är en sak att gå på helt vansinniga grejer men måste ni gå på den superkristna högerns vansinniga idéer om hur popmusiken är satanistisk?

Så här gick det förra gången man lyssnade på kristna fanatikers fantasier;

http://sv.wikipedia.org/wiki/Inkvisitionen

Producent

2012-01-30 17:42
Konstigt:

Inte vad jag menade iallafall...

Gå på?

Du är vad jag kallar en 3D, skaffa en större världsbild grabben!
Inte nödvändigtvis satanistisk men till för att distrahera och programmera.

Nine.D
Multifaceted Creativity

2012-01-30 18:21
Cliche : :) ... "forgive them, for they know not what they do" <3

2012-01-30 18:35
ok, har ni några belägg?
Producent

2012-01-30 18:46
true 369!

dundermannen:

kolla på dagens ungdomar vs innan musiken blev som idag,
har du sett något med hur ljud och bild har programmerat tjejer till att bli sexsymboler t.ex?
och killar till att jaga tjejer ur en sexuell och objektiv vinkel.

dock säger jag inte att detta är negativt (positivt och negativt är del av samma helhet, jag tror att vad vi upplever oavsett om det är mörker eller ljus är nödvändigt), men det är värt att vara medveten om saker ur ett större perspektiv och kunna ta ett steg tillbaks, andas ut och kolla vad som egentligen skett senaste 100 åren t.ex.

det är lätt att fastna i distraktioner som sex, verklighetsflykter (droger, alkohol, tv-spel, internet, materialismen, you name it..) och inte ta sig tid att tänka efter och ta ett steg tillbaks och känna efter!
Nine.D
Multifaceted Creativity

2012-01-30 18:54
hahahaha rolig video :D
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Poet

2012-01-30 19:36
369 F26

Känns ju nödvändigt att skapa en tråd för inbördesbeundran på ett diskussionsforum på internet. Du gör ju inte direkt reklam för din sak genom att bete dig som du gör, fast det är väl inte meningen heller. Inbördesbeundran åter igen.

2012-01-30 20:53
HerrWågberg: "Du gör ju inte direkt reklam för din sak genom att bete dig som du gör" .... I see - får väll bjuda dig på middag och vagga dig till sömns ;) ... btw ordet reklam är jävligt felplacerat här... uff, tappar fan lusten att prata med dig.

Poet

2012-01-30 21:02
Nu är ju inte all reklam djävulen. Men du förstår var jag menar.

2012-01-30 21:35
cliche -

Såå ööh dagens sexualisering i media och populärmusik är bevis på att det finns varelser från andra dimensioner som tar över folks kroppar?

Alltså ärligt talat, jag skulle nog kunna acceptera er religion, tänka "ah ok, det är väl ett sätt att tro" på samma sätt som jag gör om buddhism och hinduism. Det som gör att det faller ett löjets skimmer över alltihop är de absurda slutledingar ni drar från populärmusik. Hur fan tänker ni ärligt talat, varför skulle varelser från andra dimensioner ta över popmusikers kroppar och därefter smyga in sina budskap, så smygit dessutom att det bara är ni som fattar?

2012-01-30 22:06
HerrWågberg; Ja, jag förstår vad du menar och det är just det som gör mig ledsen. Men det är ok, allt tar sin tid :)

Dundermannen: Hur länge har du bott i din låda? :)

2012-01-30 22:23
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-30 22:27
Är den sexualiseringen i krig med det kapitalistiska matriarketet som pumpar ut en strävan efter den svårdefinerade kärleken både subliminalt och in our face i populärkulturen?

SpoilerJag är ett troll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-30 23:51
primärt mål för rain är att öka sexuella aktiviteter bland unga, göra dem deprimerade och kanske framförallt romantiseringen av våld! tänk på alla låtar där de pratar om dörrar, vad de egentligen menar är portaler mellan dimensioner! rain man är inget skämt people! be warned!

speciellt alla ni som själva är artister och hänger på detta forum, ni låt skrivare där ute. skriv INGET om dörrar eller regn, för det är så de HITTAR DIG!

visa dig inte öppen för idén!
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2012-01-31 00:14
Ok att jag absolut tror att Illuminati existerar men... det hela handlar ju om att dem vill styra världen, detta åstadkommer dem genom att påverka människor och ha koll på varenda liten sak vi gör. Påverka människor genom tex musik, film, all sorters media... styra genom bla... kontrollera internet?

Hela Michael Jackson grejjen tycker jag är väldigt intressant. Han visste exakt vilka Illuminati var och vad de gör mot världen och mot honom personligen. Han visste för mycket helt enkelt. I flera intervjuer och presskonferenser nämner han att dem är ute efter honom men vågar inte gå in på detaljer, eftersom han vet vad dem är kapabla till.

Det här med att han skulle ha förgripit sig på barn är ju helt klart ett påtryck av "dem". det hela var påhittat för att förstöra hans karriär.
Som alla vet så skulle Michael ge sig ut på turnén "this is it"... där han antagligen, tillslut skulle få berätta för omvärlden om "dem".

Då dör han? Och det bevisas att hans läkare var inblandad i hans död!!!! Hmm...

JMD, Jag Måste Dansa!

2012-01-31 01:01
nu har jag bar sett del 1 av 11 och pallar inte kolla mer. Vist jag tror att illuminati fortfarande fins. Det enda som tyder på att dom inte finns är att "council of 33" själva påstår att så inte är fallet. Vilket för mig inte är någon vidare övertygelse då illuminati hade för avsikt att infiltrera frimureriet. Dock så tvivlar jag på att det är illuminati som spökar varje gång ett shackrutigt golv dyker upp i bild och annat lull lull.

Nu vet jag inte om dom tar upp the Beatles, Men där finns det ju massvis med saker att gotta sig i för dom som är intresserade. Tex varför i helvete är Aleister Crowley med på "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band " albumets omslag. Eller varför inte ta en titt på Yellow Submarine plattan och videon.

----------------------------------------------------------------------------

2012-01-31 02:30
Om man ser hela videon så blir man lite fundersam! Men I mina ögon så fall hela skiten när han börja gå på Eminems deprission och Proofs död. Man vet ju att dem iscensatte Bugz död i Toy Soilders, visste Eminem pratar om det i några intervjuer, vad som hade hänt om man inte hade spelat in den videon. Men alla som har förlorat någon nära vet att man kan sitta och vrida och vända på saker och ting för att försöka hitta en förklaring till allt, man lägger skulden på sig själv.

Jag tycker det är synd när folk ska ta texter ordagrant, bara för Eminem t.e.x säger att han dödar 10 spädbarn och äter dem till frukost varje dag i en låt så gör han ju inte det i verkliga livet, men tyvärr ser inte folk den skillnaden.

För att sälja inom musik så måste folk kunna relatera till det man skriver om och lättast är då att ta sin negativa livssituation och sätta den i ett större perspektiv så folk ska ha lättare att förstå hur man menar.

2012-01-31 08:13
369 Alla bor i lådan. Vad jag förstår så har du dock valt att spika ihop din låda så att den bara släpper in ljus från suspekta youtubekanaler.

Alltså allvarligt; visst skulle det kunna finnas en illumunati som i hemlighet är med och styr världen för sina egna syften. Men det kommer ni inte få reda på genom att överanalysera popmusiktexter.

Och vad jag förstår av er så ägnar dom ändå bara sig åt att uppmuntra beteende som bryter mot gammal hederlig kristen moral. För det första så vet jag inte om det verkligen ska kallas dåligt, för det andra bör ni kanske fundera på vem det är som vill att ni ska tro att det finns en illuminati som förstör ungdomens moral genom pop.

Cliche

det är lätt att fastna i distraktioner som sex, verklighetsflykter (droger, alkohol, tv-spel, internet, materialismen, you name it..) och inte ta sig tid att tänka efter och ta ett steg tillbaks och känna efter
!

Det är också tydligen rätt lätt att fastna i en minst sagt dåligt underbyggd teori på internet, och inte ta ett steg tillbaka.

2012-01-31 09:33
Dundermannen: trivs du här? .. Bra för du kommer va kvar här- längre än vad du anar.

2012-01-31 10:05
Jo jag trivs helt ok tack. Hur menar du att jag ska vara kvar längre än "jag anar", menar du att du kommer att försvinna i ett rymdskepp och att jag inte får följa med?

2012-01-31 10:19
Haha det är kul att dundermannen bemöts med nått försök till "härskartekniker" som ligger på någon dagisnivå med nästan något underliggande hot i... Lyfter intrycket av den skaran som upptäckt denna enorma sammansvärjning (på youtube)

Nu kanske jag är jätte-elak men en del av er driver eller hur?

2012-01-31 10:35
Som sagt så är detta "ateisters" nya form av religion.. Illuminati och världsordern, damn you Dan Brown! Inte en jävel av alla dessa zeitgeist'are hade ens hört ordet frimurare och illuminati innan Dan Brown skrev sina jävla böcker. Som ni i sin tur läste på semestern och tänkte "hmm, kanske finns det en högre makt.. inte Gud men något.." Så skapade någon fåne ett x antal videor där han trycker ihop lite skit och sedan har alla ni plötsligt haft en uppenbarelse, ni har sett sanningen..? Låter exakt som andra sekter och andra överreligiösa foliehattar m.m.

En kan ju bara hoppas att ni driver..
Alla bor i lådan. Vad jag förstår så har du dock valt att spika ihop din låda

haha!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Rappare

2012-01-31 10:41
Tror lätt på det här, it all makes sense now. Men för er som varit med lite längre, hur kommer det sig att Rain Man-demonen skriver sina texter skitdåligt vissa gånger och jättebra vissa?

Har lite egna teorier om ord som upprepas av olika artister också, till exempel i hiphop-battles. Där säger de hela tiden "put you in a box". Det känns inte som ett sammanträffande att alla säger samma sak. Illuminati 4 realz. Shit.

2012-01-31 11:50
dundermannen: lätt ;)

2012-01-31 11:51
VRGNHNS: Älskar dina antaganden.. det säger en helt del om dig själv ;)

2012-01-31 14:11
hmm, alltsa.. när man inte kan, eller vill, bemöta argument emot sina uppfattningar, speciellt när man publikt själv lagt fram dem, sa ska man kanske fundera pa vad det är för nagra..
The pain became stronger, the dream weaker, and I realized I was going to live after all.
Producent

2012-01-31 15:15
Hur menar du att jag ska vara kvar längre än "jag anar", menar du att du kommer att försvinna i ett rymdskepp och att jag inte får följa med?

hahahahahahahahahahaha de där gjorde dag, om inte vecka
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Producent

2012-01-31 15:43
det där gjorde min dag ska det stå
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2012-01-31 16:11
Jag delade länken för de som är intresserade, som har vaknat ... eller för de som helt enkelt är nyfikna.

Jag delade dock inte länken för att starta en diskussion eller för att "maknadsföra" min tro ( medveten) eller liknande :) Om ni uppfattar videon och dess innehåll som bullshit så är det ok.

Det vitkigaste är att ni inte blir upprörda över att människor är olika, tänk positiva tankar - det hjälper i längden :)

2012-01-31 16:19
Jag har inget problem med folk som tror pa liknande saker, jag tycker själv att det är intressant att titta och lyssna pa, även om jag inte tror pa det. Jag förstar bara inte meningen med att "upplysa de redan upplysta", sett ur din synvinkel, känns rätt meningslöst.. som att förklara varför gud existerar - för troende kristna..

men okej..
The pain became stronger, the dream weaker, and I realized I was going to live after all.

2012-01-31 16:41
Den här typen av trådar misslyckas aldrig med att leverera.
Walking the street of dreams

2012-01-31 17:16
369

Jo det var ju en intressant video du postade, men jag känner att jag inte riktigt hänger med. Kan du kanske lite närmare förklara poängerna i videon; och vad dom har för konsekvenser?