I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Demonstration mot ACTA 4 februari @ Sergels Torg

Övrigt - Webbsidor

   

2012-01-27 00:52

[Video] Demonstration mot ACTA 4 februari @ Sergels Torg


"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-01-27 15:38
Jag kommer
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2012-01-31 13:39
You are not your fucking Khakis!

2012-01-31 13:55
Groupie

2012-01-31 21:19
I'll be there
Rappare

2012-01-31 22:17
Jag är fan sugen på att komma dit. Lite långt ba, kan jag krascha hos dig, Sellish? <3
Wurrup?

2012-02-03 15:49
Det har jag redan sagt att du kan Enter!
Vilka kommer då? Är över 10.000 som är med på Facebook, hoppas jag ser flertal härifrån!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag