När det kommer till att fånga skate på film så är det ju oftast tålamodet, orken och filmandet som spelar in till största del. Vissa föds med talangen och sätter i princip alla trick på andra-tredje, medan andra måste kriga lite extra för att klara skiten. Klart att orken och tålamodet sjunker när man varit ute en hel dag i 25graders stekande sol - blir lätt att man bara tar det första "bästa" och spinner vidare på nästa line istället. Självklart ska man ju inte göra så, men det är lätt hänt (gäller väl iofs nästan allt.. hur jobbigt är det inte när man failat 10 tagningar av en vers tex?) och många nöjer sig med halvdant, speciellt när det bara handlar om att ha kul. Sen det här med filmningen, vinklar osv.. allt det hänger ju på personen som håller i kameran, och bara för att man kan kan flippa en bräda betyder inte det att man automatiskt kan hålla i en kamera, vara expert på vinklar och kan klippa och klistra i videoprogrammet. Får man till en proffsig look på allt så blir det genast mycket fetare.. men sen ligger ju det största ansvaret ALLTID på skataren. Så jag försvarar ingen här inne, uttrycker bara mig i vad jag tror det kan bero på ibland, att man slackar osv!Ponty0ne 's inlägg är bra. Det är bra med kritik, det är då man utvecklas.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.