I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Pappa som år upp sina barns julkalender

Övrigt - Webbsidor

2011-12-19 20:11

[Video] Pappa som år upp sina barns julkalender

men fyfan vilken jävla fitta. Barn är roliga men att pappan "sempan72" på riktigt tycker det är kul att göra sina barn ledsna och arga och dessutom spelar in en jävla video o lägga upp på youtube?? Det finns inte ett UNS av empati eller ånger i hans röst utan bara en total ironisk pappa som inombords står och hetsrunkar till hur många views som han kan få på youtube...

.. vilket vider, bra uppfostran.

Dagens föräldrar. det här är ett sånt jävla typexempel på hur föräldrar är mot sina ungar och sen undrar dom varför något blir fel på ungarna när dom inte behandlar dom mer kärlek och respekt. Jag fullkomligt spyr.

Längtar tills ungarna kommer upp i tonåren och "råkar spraya ner hans bil" och farsan undrar hur det kunde hända. Eller nej, jag längtar inte det är bara tragiskt allihop och tragiken förs ju vidare.

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2011-12-19 21:17
Ööh.. Fick just reda på att det här var någon slags remake på nån amerikansk video via "Schulman show".....?

oklart
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Groupie

2011-12-19 22:20
Frågan är ju vad det är för barn som blir helt hysteriska över detta

2011-12-19 22:37
Battlerappare

2011-12-19 23:18
hahahahaha

Battlerappare

2011-12-19 23:29

Visste väll att sverige inte kan komma på nått såhär roligt

Poet

2011-12-20 01:08
haahaha amerikanarna var kul som fan
"life's a garden, dig it."

2011-12-20 02:04
HAHAHA
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-12-20 02:09
förövrigt, det hela började med att Jimmy Kimmel bad föräldrarna att säga att dom ätit upp barnens halloween godis, så detta är väl svenskt försök till det hela. Det blev ännu roligare när du skrev ett sådant aggressivt inlägg nuss :))))

Tycker snarare det är ett större problem att ungen gråter över en julkalender ;p
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-12-20 02:29
asså jag dör!!!

underbart!

Tycker snarare det är ett större problem att ungen gråter över en julkalender ;p

måste hålla med. men det är inte deras fel att dom e riktiga små socker-junkies.

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-12-20 10:43
Stackars barn! :(
jag blev också ledsen.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent

2011-12-20 13:02
hahahahahhaha!

2011-12-20 14:53
Fan vilken fitta. Jag vill fan strypa den där äckliga kuksugaren och alla här inne som tycker det är roligt. Ni förtjänar fan att bli utsatta för terroristattentat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-12-20 16:44
Walking the street of dreams

2011-12-20 17:34
Ni förtjänar fan att bli utsatta för terroristattentat.

hahaha...berätta punkt för punkt vad man får skratta åt. jag behöver lära mig rätt.
clown

-Mark Twain
Moderator

2011-12-20 17:52
Ärligt, hur fan kan folk ta illa upp? Haha ungar har folk alltid jävlats med, hur kul som hellst. Till en viss gräns så klart.

När jag va liten så sa min morbror att han hade slickat i hela glasspaketet (3 liters glasslåda). Så jag vägrade äta glass ur den förpackningen haha. När jag va liten hade jag extrem basillskräck haha
//TW

2011-12-20 21:57
Blweria skrev:

hahaha...berätta punkt för punkt vad man får skratta åt. jag behöver lära mig rätt.
clown

Om det är du på bilden är du ju typ 40 bast. Om du tycker det är roligt när en vuxen avsiktligt får tre barn att börja gråta hoppas jag verkligen av hela mitt hjärta att du aldrig får några egna barn. Vi har nog med våldtäcktsmän i världen.

shitmannen skrev:
Ärligt, hur fan kan folk ta illa upp? Haha ungar har folk alltid jävlats med, hur kul som hellst. Till en viss gräns så klart.

När jag va liten så sa min morbror att han hade slickat i hela glasspaketet (3 liters glasslåda). Så jag vägrade äta glass ur den förpackningen haha. När jag va liten hade jag extrem basillskräck haha

Det är en sak att skoja med ungar. Det din morbror gjorde var ju ganska onödigt men inte alls på samma nivå. Jag vet hur upprörd man kunde bli när något syskon hade tjuvöppnat någon lucka i julkalendern. Hade en förälder gjort det hade det känts som årets jävla svek. Det är så vidrigt hur han säger det och sen delar ut varsin förstörd kalender.
Är det ingen av er som har någon som helst empati i kroppen? Ingen som minns hur det var att va barn?
Jag vet inte hur man blir så förstörd att man inte blir upprörd av en sån video.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-12-20 22:51
Jo visst, för stunden så är något sånt där det värsta tänkbara man kan bli utsatt för som barn. Men när pappan sedan troligtvis kompenserade med råge så tog det nog inte så lång tid innan dom hade glömt det.
Eller så blev dom skadade för livet...vad vet jag.
//TW
Moderator

2011-12-20 23:14
Aftonbladet kompenserade dessutom med ett kilo godis.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-12-20 23:30
haha funkenteller, årets psykfall alltså. :DDDD
Groupie

2011-12-20 23:41
Nån som vaknat på fel sida...

2011-12-21 03:04
Om det är du på bilden är du ju typ 40 bast. Om du tycker det är roligt när en vuxen avsiktligt får tre barn att börja gråta hoppas jag verkligen av hela mitt hjärta att du aldrig får några egna barn. Vi har nog med våldtäcktsmän i världen.

känn igen mig din lilla fjant! kom ihåg mig. det ÄR JAG PÅ BILDEN SÅ VAD!? visa dig också, vad kan hända?

-Mark Twain
Producent

2011-12-21 09:34
hahaha funkenteller gjorde ju tråden ännu bättre :D:D

2011-12-21 12:40
De blir ju inte direkt förfärade över den stora orättvisa som drabbat dem utan snarare för att de inte får knarka socker en kväll till, de kanske t.o.m. lär sig en läxa.
Intressepenisen hårdnar!

2011-12-21 16:31
aaah sånt här värmer mitt sadistiska hjärta :D
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2011-12-21 18:42
Mycket att lipa över eller, klart ungar får ny kalendrar. Förmodligen så får dom mer än så
 ----------------------------------------------------------------------------

2011-12-22 20:12
hahahah!!!!
Jag bara skämtade.<br><br>
Toastare

2011-12-23 01:25
Ofta man inte öppnade alla luckor första dagen
www.twitter.com/jimmypistol232

2011-12-23 16:58
Hahahahaha funkenteller.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.

2011-12-23 17:18
Känns ju som att godis kom deras väg i slutändan. Som sagt, mer skrämmande med reaktionen från barnen :P Typ som att en främling berättat att deras föräldrar dött, småkillarna är en sak men tjejen lär ju vara runt 10? Lite oförskämt.

2011-12-23 17:28
Poet

2011-12-23 22:29
Stackars föräldrar som har misslyckats med att uppfostra sina barn.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Producent

2011-12-24 00:28
Funkenteller skrev:
Blweria skrev:

clown

shitmannen skrev:

Det är en sak att skoja med ungar. Det din morbror gjorde var ju ganska onödigt men inte alls på samma nivå. Jag vet hur upprörd man kunde bli när något syskon hade tjuvöppnat någon lucka i julkalendern. Hade en förälder gjort det hade det känts som årets jävla svek. Det är så vidrigt hur han säger det och sen delar ut varsin förstörd kalender.
Är det ingen av er som har någon som helst empati i kroppen? Ingen som minns hur det var att va barn?
Jag vet inte hur man blir så förstörd att man inte blir upprörd av en sån video.

Jag håller med Funkenteller tillpunkt och pricka
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Rappare

2011-12-25 15:12
Hahaha, underbart! ^^
Poet

2011-12-26 00:35
Yey, äntligen får jag vädra ut på riktigt!

Jävla fittnylle! Folk snackar om att ungarna överdriver och att detta skulle vara roligt? Är ni inte kloka eller? Det är p.g.a dåliga föräldrar som ni som gör att ungarna växer upp och blir fuck-ups.

För det första; när ett barn är så pass litet (de e väll mellan 4 och 8-9 va?) så handlar mycket om respekt, är du en fitta som det här uppenbara horaset är så tror jag att dina barn kommer att växa upp och du undrar varför de hatar dig.

Barn ska även de behandlas med respekt, men visst, de kommer iallafall få det sista skrattet när de sätter er på ett föråldrat ålderdomshem.

Föresten så kan inte så små förstå att man skämtar om något sådant, de går på känsla, de tror inte att de ska bli lurade av sin egna hora till farsa. Hoppas ni kommer gilla era kids utan att de respekterar er.

Löööv writin' hater-posts!
Jag har ätit pannkaka!
Poet

2011-12-26 00:42
@mollow: HA, JA! Fittfarsan sålde sin själ för att bli nämd i TV! Han får dö nu.
Jag har ätit pannkaka!
Producent

2011-12-26 16:48
Det är inte rätt att göra sig rolig på någon annans bekostnad. Fram för allt inte på små barn. Barn förstår inte ironi och satir. Men de förstår choklad, socker och godis mycket väl.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-12-27 00:30
Dopeness, tror barn förstår stämningar mycket väl, jag gjorde det iaf som barn. Även om dom inte förstår hela grejen när någon jävlas med dom känner dom nog fortfarande av när någonting inte är väl menat

2011-12-27 14:56
"Dad, You're ugly" "two plus two is five"..."that was soo close".
Hahahaha älskar sånt här, tror inte jag skulle bli en bra förälder dock.
Battlerappare

2012-01-04 10:12

Sådär innan sverige gör sin egen version ett halvår efteråt.

Inget att grina över nu!

Groupie

2012-01-04 11:38
Mycket att lipa över eller, klart ungar får ny kalendrar. Förmodligen så får dom mer än så

yepp!

Jag måste säga (med risk att bli mordhotad) att jag tycker det är rätt roligt!! Om det handlar om respekt så kan man ju säga såhär, hur många ungar äter inte upp sina föräldrars godis? det gjorde iaf jag, allt jag fick tag på. Så där är man ju ute och cyklar om man tycker det är så förjävligt!

Självklart är det lite elakt, men äsch, ta det inte så hårt. Det var på skoj, och dom fick veta det sen och skrattade antagligen åt det tillsammans. Hade tyckt att det var kul om min pappa gjort samma sak mot mig (i efterhand då så klart, skulle antagligen reagera som dom, även nu relativt vuxet format haha).

2012-01-04 13:49
hur många ungar äter inte upp sina föräldrars godis?
Intressepenisen hårdnar!