I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Lösningen på mysteriet med WTC byggnad 7 - svensk text

Övrigt - Webbsidor

2011-10-16 14:41

[Video] Lösningen på mysteriet med WTC byggnad 7 - svensk text

(Inlägget ändrat av Gogaku 2011-10-16 15:21:18)

Poet

2011-10-16 15:05
Ok...
At the gates of Eternity...

2011-10-16 15:58
Tack för att du delade med dig av videon! Alltid nice med konkreta bevis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-16 17:54
boooom, boom boom boom boom!

snygg kille...
tut!

2011-10-16 18:26
Jadu, alltid tyckt att det var lite osannolikt att byggnaden/byggnaderna rasade.. men ah

Att tornen rasade av ett plan som körde in i toppen av byggnaden? Är ju inte omöjligt men då var byggnaden dåligt konstruerad. Vill man få något att rasa, ett träd eller vad som så kapar man inte toppen, just saying :)

En kontorsbrand brukar vid sin höjd nå 1000grader, stål smälter först efter 1500+ grader..

Så antingen var byggnaderna dåligt gjorda eller så var det något annat..

*foliehatt av* hehe
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-10-16 21:59
"kontorsbrand" 1000grader.. addera några kubik med jetbränsle så höjs värmen ganska mycket mer
Moderator

2011-10-16 23:41
behöver ju inte direkt smälta stål för att det inte ska ha sin bästa bärförmåga kvar. sök på debunk 911 så förklaras det mesta, utan dramatisk musik men med saker som bilder från vinklar där man ser bland annat hur hela det huset står och spyr ut rök på andra sidan.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2011-10-17 13:34
"kontorsbrand" 1000grader.. addera några kubik med jetbränsle så höjs värmen ganska mycket mer

Det var väl inget plan som flög in i building 7?

behöver ju inte direkt smälta stål för att det inte ska ha sin bästa bärförmåga kvar. sök på debunk 911 så förklaras det mesta, utan dramatisk musik men med saker som bilder från vinklar där man ser bland annat hur hela det huset står och spyr ut rök på andra sidan.

Hela grejen var väl att dom hade hittat smält stål? Så även om huset hade kunnat kollapsa i alla fall så hittade dom ju smält stål oavsett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-10-17 14:31
Vad fan vet du om stål? Va?
Walking the street of dreams

2011-10-18 00:34
Vad fan vet du om stål? Va?

Inte ett skit, förutom att mina pungkulor är gjorda av det men dom på filmen verkade ha ganska bra koll.

2011-10-18 16:52
Den officiella storyn är inte alls att endast en kolumn rasade. Snarare att en bärkolumn satte igång en kedjereaktion, ungefär som domino. Så insidan var redan i stort sett helt kollapsad innan utsidan föll inåt mot sig själv, därav fritt fall-hastigheten...
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
Rappare

2011-10-18 20:49
psyjunta skrev:
Så insidan var redan i stort sett helt kollapsad innan utsidan föll inåt mot sig själv
Men då borde ju i stort sett alla människor i tornet ha dött innan fallet, så med andra ord stämmer inte telefonsamtalen människor haft med folk där inne. Där till exempel samtal bryts när torn rasar.

2011-10-18 22:13

Asså, jag kan ju säga att jag inte är helt oskyldig till att tro på 9/11-konspiration. Argumenten som framförs är ganska bra, speciellt building 7 som varit svår att förklara... men till slut måste man fråga sig hur i helvete ett gäng bygg-gubbar lyckas rigga en hel byggnad med sprängämnen utan att nån märker det. Det tar flera veckor, inget man gör över en natt.

Det finns bra officiella förklaringar bara man tar sig tid att läsa/lyssna på dem.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2011-10-19 01:32
haha ja nått skumt är det iaf...

det kan ju knappast vara så enkelt att sanningen om 9/11 var det otroliga vi faktiskt såg eller upplevde. det kan inte stanna där, sky's the limit.

det MÅSTE finnas något mer mystiskt till det som man kan gotta sig i och göra det lite mer spännande fortfarande. med tanke på att många av oss internet och yotube-användare idag efter 9/11 tycks ha examen i ingenjörsvetenskap och vet hur ett 9/11 borde ha gått till korrekt, så borde vi ha ett svar på den RIKTIGA sanningen inom kort.
Moderator

2011-10-19 08:46
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick