I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Req] Klassiska youtubeklipp

Övrigt - Webbsidor

Moderator

2011-10-03 16:28

[Req] Klassiska youtubeklipp

Hej Whoa!

Jag och min flickvän ska på en maskerad med youtubetema om några veckor och försöker brainstorma men kommer upp lite kort så jag söker tips på gamla klassiska youtubeklipp som man kan klä ut sig till.
Vi är alltså ute efter ett specifikt klipp, inte typ katter, barn eller liknande. Gärna ett som alla har sett också.

Så dra fram alla gamla klassiker så vi har lite att välja på.

Tack på förhand!

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Rappare

2011-10-03 16:59

Den sista är ju lite svårare om man inte har exakt rätt förutsättningar.

2011-10-03 17:46

Gå ihop ett helt gäng och gör den här med ankorna kanske? Vore fett om ni lyckades!

Kolla in det där southparkavsnittet när dom driver med internetklipp, när dom gör en egen youtubevideo med butters i huvudrollen för att kanada strejkar.
Välj valfri därifrån!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-10-03 17:52
Här har du några klassiker

Annars kan ni ju alltid va någon utav "personligheterna" - Ray William Johnson, Shane Dawson, Smosh, Jenna Marbles, iJustine, Shay Carl, KassemG, PhilipDeFranco, Nice Peter, NigaHiga, CharlieIsSoCoolLike, Fred, etc.

Ps. Jag hänger alldeles för mycket på youtube, haha.
Married to the money, fuck the world, that's adultery