I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Cover på Tupacs låt Changes

Övrigt - Webbsidor

2011-09-11 15:49

[Video] Cover på Tupacs låt Changes

Helt fantastisk, alla borde lyssna!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-09-11 17:19
Hehe den var fet :) Även om jag hatar den låten.
At the gates of Eternity...

2011-09-11 20:30
haha, för mig är det helt omöjligt att tänka att någon kan hata den låten.. men även om, killens talang.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-09-11 22:31
Jag ogillar den för att det är typiskt den låten som alla som aldrig lyssnade på Pac innan han dog, nämner som favoritlåt. Plus den är så sönderspelad att det knappt är sant.

2011-09-12 07:07
håller med BC99 :P
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-09-12 12:59
har tyvärr ingen uppfattning om det då jag var tre år när tupac dog och jag inte började lyssna på hans musik förrän nio år senare kanske, men visst.. sönderspelad, och inte en av hans bästa, men fortfarande extremt bra.
Producent

2011-09-12 14:51
plus att beatet är så fruktansvärt värdelöst gjort :P

2011-09-12 19:38
Fint!

Poet

2011-09-12 21:25
har tyvärr ingen uppfattning om det då jag var tre år när tupac dog och jag inte började lyssna på hans musik förrän nio år senare kanske,

As I was saying...

2011-09-14 17:22
Nice!
http://soundcloud.com/rod_g

2011-09-14 23:00
Jag ogillar den för att det är typiskt den låten som alla som aldrig lyssnade på Pac innan han dog, nämner som favoritlåt

Eller bara oerfarna öron, många som precis börjat lyssna på hiphop och ska vara down with it all, lyssnar på låtar som changes och ghetto gospel för att det är dom låtarna som "låter som det man är van vid".. Sett många som lyssnat changes och ghetto gospel som sedan utnämnt tupac till den bästa rapparen, kul :)

Nåväl, killen var grym!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2011-09-15 12:16
Nu pallade jag inte kolla mer än typ halva men jag tyckte verkligen inte att killen var något speciellt. Fan sett folk på musiklinjen på gymnasium som varit lika duktiga. Blir det bättre mot slutet eller?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-09-15 12:35

dom där killarna lite bättre, cello förvisso:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker