I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Snubbes första tattuering

Övrigt - Webbsidor

Hangaround

2011-08-11 13:21

[Video] Snubbes första tattuering

Vilket jävla rövhål. Men kul dock.

2011-08-11 13:40
Nästan glömt bort den där snubben, han måste ju vara r-tard på något vis.
Intressepenisen hårdnar!
Poet

2011-08-11 13:44
hahahahahahahahahahahahahah vilket jävla cp :D
Hans jävla cp vrål av smärta är flawless, fan förväntar han sig när han skaffar en tatuering? Klart som fan det gör lite ont

Han är en sån där människa vemsomhelst vill nita inom 2 minuter
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2011-08-11 13:46
Är det samma snubbe som körde upp fjärren i arslet när hans wow konto blev cancelled?
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-08-11 14:11
hahaha "NO! He's a freakin wierdo!"
Moderator

2011-08-11 15:48
Hahaha, jävla fjant! :D

Han är en sån där människa vemsomhelst vill nita inom 2 minuter

Så sant, så sant. Jag förstår inte hur tatueraren kan hålla sig.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Groupie

2011-08-11 16:25
Fyfan om jag var tatueraren skulle jag nitat han direkt. Vilken jävla respektlös kille.
För övrigt gör det inte ont på det stället!

2011-08-11 19:06
Han måste ju ha någon typ av damp eller? Enda vettiga förklaringen
Young gunna married to the streets no wedding ring
Producent

2011-08-12 09:15
det är fake allt det dära
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-08-13 13:19
hahahaha men micKillah har nog rätt.
Är det inte samma dude som får typ utbrott helatiden och slår sönder saker och hans brosa filmar jämt. Han får en truck i födelsedagspresent men han tycker den är ful och går loss på den med basebollträ, men som sagt allt är fejkt och jag tror det är samma ppl.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2011-08-13 15:35
Fast... vems morsa skulle ringa polisen, som pepparsprejar ungen"för att få youtube ratings"? :)

Killen har uppenbarligen någon slags sjukdom, och inte bara ADHD.. och hans familj är vidriga som sätter han i situationer han inte vill vara i.

Jag hoppas jag har fel och att det är fake, för annars är det bara vidrigt och föräldrarna borde låsas in.

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-08-13 17:45
såg nån video på youtube för ett tag sen som avslöja dem, videon finns inte kvar tydligen
Since 1984
@realgizlee // twitter
Rappare

2011-08-13 19:00
Tror nog inte att allt är fake, men klart överspelar han nog litegrann. :)

Jag bara älskar vilken douchebag han är. Han är en sån som man skulle skratta åt att slå på käften... typ.
Wurrup?

2011-08-13 21:35
gggg_hatt
Jag tror du ljuger. Klart det gör ont, det är t.o.m. en brännskada man gör. Att det kanske gör mindre ont en på ett annat ställe kan jag köpa. Men att säga att inte alls gör ont får mig att tro, väldigt mycket dessutom, att du ljuger.
Don't!
Groupie

2011-08-14 00:11
Det beror ju självklart på hur man definierar "ont". Jag tyckte iallafall inte att det gjorde tillräckligt ont för att man skulle reagera. Jag har inte speciellt hög smärttröskel så jag tvekar på att jag är ensam om att tycka detta.

2011-08-14 19:27
Pepparsprayreaktionen va väldigt sanningsenlig, så det kan hända att det inte va fake, hur fan dom hitta en sån lugn snut är en annan sak. Hade jag varit tatueraren hade jag boxat han i magen. Diagnos på ungen: bokstavsbarn med autistiska drag.
 http://www.myspace.com/murderdem
Rappare

2011-08-14 19:53
Vid 1:35 låter han verkligen som Eminem.