I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Req] Svensk sida som säljer NHL-kepsar?

Övrigt - Webbsidor

2011-07-08 16:55

[Req] Svensk sida som säljer NHL-kepsar?

Japp som rubriken lyder finns det någon svensk webbshop som säljer NHL kepsar?
Jag har inte lyckats hitta någon som har ett respektabelt utbud.

2011-07-08 17:14
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-07-08 17:39
Jo den sidan har jag hittat, trott eller ej men med hjälp av google. De har dock inte någon keps jag vill ha.

2011-07-08 17:46
Öhh, förstår inte alls din tråd? :S

Varför måste det vara en svensk websida? Kan inte hitta en enda anledning till det om det då inte är sjukt viktigt att få varan lite dyrare och lite snabbare.

NHL ligger inte i Sverige, varför ska det vara en svensk sida? Ta valfri Nordamerikansk webshop och du kommer att hitta miljoner olika varianter att välja på. Så enkelt var det.
Manager

2011-07-09 13:40
GAIA: Han kanske precis som jag inte är insatt i t ex tullavgifter osv när det kommer till att beställa varor från Nordamerika.
Förklara gärna..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2011-07-09 16:30
Det är inget att tänka på alls. Du ber dem märka paketet med "gift", dvs gåva, om det stoppar i tullen så händer ingenting, de lägger på max någon hundring i avgift och det tar en extra dag. Ofta är det ÄNDÅ billigare MED tullavgifterna än vad det är i Sverige för samma produkt.

2011-07-09 23:09
Yun_DI P21: Japp lite av den anledningen, och därför känns det lite onödigt att krångla för en liten keps. :)

2011-07-13 08:02
Följdfråga: Finns det någon butik i Sthlm som har en stort utbud av kepsar?

Poet

2011-07-14 14:11
Stadium/intersport och sånt brukar ju ha sport prylar, iaf hade dom en jävla massa kepsar när jag var i åldern för att vilja dra på mig en sharks keps.
I.C.T.W
Ill be heading out soon