I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Kina har muren och nu även bron
Övrigt - Webbsidor
Tillbaka till forumet
CRIBBE
2011-07-01 16:00
[Video] Kina har muren och nu även bron
En 4,2 mil lång bro har haft premiär.. Uhhhh.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
BC99
Poet
2011-07-01 16:19
The great bridge of China!
At the gates of Eternity...
Bagheera
2011-07-01 23:28
Ursäkta om jag hijackar din tråd lite men är det inte sjukt hur lite man egentligen vet om världens största land till befolkning och inom 10-15 år även världens största ekonomi? Jag menar hade detta varit i USA eller Europa hade man lätt känt till det INNAN den invigdes...
www.fucksolar.com
FUCK SOLAR
BC99
Poet
2011-07-02 02:20
Folk tar nog inte Kina på allvar, tyvärr.
At the gates of Eternity...
Daddy-dan P43
2011-07-02 10:41
Sjukt bygge. Den lär ju kostat 500 ziljarder att bygga men man såg typ 4 bilar på hela filmen, dom lär ju ha saftiga tullavgifter :)
Kineser är sjuka i huvudet (in a good way:))men oerhört intressanta.
Världens störssta hängbro byggs nu över Messinasundet som kopplar samman Sicilien med fastlandet ( on tuffa broar-topic)
Mabuhay!
Daddy-dan P43
2011-07-02 10:54
Såg nu att världens längsta bro finns i USA, the causeway i Louisiana
För att citera mannen i klippet : "that's a long bridge"
http://www.youtube.com/watch?v=WzdUse2Zli0&feature=youtube_gdata_player
Ot: kan man bädda in klipp via iphone, hur?
Mabuhay!
Borttagen
2011-07-02 13:47
Fake!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mattheew
2011-07-02 23:32
Det har ju dock stått en del om bron, så det är ju inte jättemycket ur intet. Hört att den kostade runt en biljard, kan se mig runt lite efter källan.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew
2011-07-02 23:35
Haha, såg nu att jag hade fått det heeeeelt om bakfoten, den ska ha kostat ca. 1,7 miljarder dollar
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Lollarn
2011-07-03 02:25
jag vet ingenting om vad byggen kostar men jag tror att jag har för mig att 1,7 miljarder är SJUKT billigt för en 4,2 mil lång bro?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Lollarn
2011-07-03 02:25
"made in china" heheheheeheheh
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
CRIBBE
2011-07-04 12:51
planerat att bygga en egen eller? :D
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
rytger P38
2011-07-06 18:53
Kina kommer gå åt helvete eftersom deras huvudsakliga m,otor i ekonomin de senaste åren har varit tokbyggen tveksam efterfrågan. För alla lokala politiker vill nå sina höga tillväxtmål är nödlösningen att smälla upp några skrytbyggen. Samtidigt lever den urbana arbetarklassen packade som råttor, då de inte kan betala de fantasipriser som deras fastighetsbubbla har skapat. Peggen mot dollarn gör även att handelsöverskottet måste matchas med sedelpressen, vilket har gjort att deras inflation skjuter i höjden.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. -
Lao Tzu
rytger P38
2011-07-06 19:00
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. -
Lao Tzu
Tillbaka till forumet