At the gates of Eternity...
BC99 P28 - du behöver inte se matchen för att höra det. det var i SVT sportens sammandrag efter matchen :)
på radion sa dom att reporten är olycklig idag, han hade bråttom, och att han ville ha det som "trivs som fisken i vattnet" fast med en liten knorr på, men att det blev lite fel.. haha
"life's a garden, dig it."
...då trivs zlatan som Juden i treblinka ...då trivs zlatan som kinesbarnet i skofabriken
Hahaha! Också en jävla kommentar, :D
Balhoo : Tack för videon, fick man höra det själv. Detta är tragiskt, men jag kan ändå inte låta bli att dra på smilbanden. WTF liksom haha?
så hemskt är det ju inte, man fattar ju vad han menar. bara klumpigt uttryckt. kul är det iallafall :)
Haha, och det var en blatte som sa det också? :D Lustig groda som skuttade ut hans mun jao, haha, men han menade nog inget illa, ville säkert bara spexa till det lite. Lät rätt keff dock när man läste det upp och ned, hehe
Det är ju knappast något att böla över, men WTF haha? Antar att det var en blatte då han uttalade Zlatan precis som man ska hehe
Redaktionen
2011-06-09 00:18
Giriga judar... haha ok ? :)
giriga judar är ett talesätt, det är inget jag reflekterade över. hahahah. ett talesätt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator
2011-06-09 14:06
ÅderpåleOne Haha, hela Mayborn är en vandrande klassiker! Brorsan hans också för den delen :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag tyckte bara det vara spexigt. Visst det beror på hur det sägs, men jag tyckte inte det fanns några negativa undertoner. Var är blatten i er boys?
Hatin' on crews.
jag hatar verkligen sånt här skit som dras helt och hållet ur sin vinkel. okej om han sagt det i en rasistisk/nedlåtande ton eller liknande, men man hör ju klart och tydligt att han absolut inte menar något negativt med det hela. tråkigt att all fokus läggs på den meningen när resten av videon så hyllar han mer eller mindre zlatan som landslagets ledare trots mkt tvivel ifrån människor. och sen det andra om "giriga judar", kvittar hur mkt vissa människor kanske ogillar det, men det är faktiskt ett känt talesätt, används mkt inom komedi främst. och även här är det en frågan om hur det sägs, eller i vilket sammanhang. och visst, han va kanske lite hård, men jag läste det verkligen inte som något hat emot judar utan de va mest bara en "rolig" sak att skriva. ^^ och har man fan inte humor för sånt här ibland så är man tragisk. säger som bläck-on-bläck ; var är blatten i er boys? ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Dizzy89 kunde inte läsa någonstans att någon på något sätt hoppade på reportern att säga något rasistisk? Inte här i alla fall, så vad whinar du över? Var har du läst om folk som inte har humor till detta? Tycker att du är fördomsfull mot folk som inte har humor nog, kalla dem tragiska. Pff.
är du rädd för ditt eget barn, lilla mamma?
Men vafan?! Har människor idag så tråkiga liv att detta är något att ens tänka på? Medians blodtörstighet i kombination med Svenssons rädsla för att uttrycka sig och synas är fan vår allas död! Kan vi inte bara skita i alla dessa "nyheter" och diskutera saker som verkligen är viktigt?
jag har alltid rätt.
okej.. kollade inte länken i första inlägget innan jag skrev (hade läst om det innan).. Artikeln var i sportdelen och där finns kanske inte så mycket mer intressant att skriva om ;). Men ändå..
jag har alltid rätt.
Redaktionen
2011-06-14 16:21
Producent
2011-06-14 23:51
bara jag som märker va hon säger på slutet? "matchen tog slut för en liten kvart sen" hahah
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
bara jag som märker va hon säger på slutet? "matchen tog slut för en liten kvart sen" hahah Ja vet hon är rätt störd i hövvet. Det är ju Zlatan som bestämmer hur stora eller små kvartarna ska va!
Låt kärleken slå rot..
Var är blatten i er boys? det finns väl inga blattar på whoa?...dom skulle blivit bannade direkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller deporterade till youtube´s comment section
I.C.T.W Ill be heading out soon