I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Ny knarkskandal på aftonbladet!

Övrigt - Webbsidor

Skivsamlare

2011-05-12 08:27

[Artikel] Ny knarkskandal på aftonbladet!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13012484.ab

Haha, stackarn.

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-05-12 10:04
Fyfan vad överdrivet....
Det var liksom 0.05g han hade på sig, smulor som finns i fickan när weedbagen har ett hål typ..

– Han har svikit svenska folket, säger Andreas Weise.

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-05-12 11:22
ujujuj
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"

2011-05-12 11:45
"– Jag hoppas att han mår bra och söker hjälp. Jay är världens snällaste kille. Jag blir så jävla ledsen för det fördärvar så mycket, säger han."

Dödsdrogen cannabis.. nuff said
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2011-05-12 18:25
Frågan är varför han sparade på en 0.05a?!

Poet

2011-05-12 19:18
"– Jag hoppas att han mår bra och söker hjälp. Jay är världens snällaste kille. Jag blir så jävla ledsen för det fördärvar så mycket, säger han."

Dödsdrogen cannabis.. nuff said

Hahahaha
At the gates of Eternity...
Skivsamlare

2011-05-12 19:43
Haha, Queff @ Facebook

är idol slut eller kan man fortfarande rösta på han pundaren?

2011-05-13 15:01
Fuck han och hela hans idol, vilka snöbollar asso kolla bara kommentarerna hahah
det är bara sånna sura illaluktande fuckface gamlingar med skrynklig äckelhud som
12 timmar om dan vattnar blommor, spelar bingolotto och övar på att passa in som fan.

Maud Berndtsson Tycker mest han sviker sej själv egentl....:-(
Ann-Charlotte Lotta Andersson Det är så synd :(
Anne Borgström Bengtsson Han skulle inte ha vunnit, är en mycket dålig förbild för ungdomen som ju ändå är flest tittare, en idol vill man se upp till, det kan man inte göra tilll Jay :-(
Diana Brandin Det var ju väntat ! Han borde ha åkt ut när de kom på honom med droger !
Birthe Jeppsson JA,,, droger är hemskt. En sån bra sångare borde kunna hålla sig på mattan,,o älska sin musik framför drogerna. :((
Monica E Jansson Det är INTE hans val, det är drogen som bestämmer över hans liv. Han behöver hjälp att ta sig ur det, men då måste han vilja ha hjälp till 100 %. Var inte så snabba med att dömma andra, vem som helst kan trilla dit i ett beroende!!
Ann-Britt Jansson Jag håller helt och hållet med dig Monica...men han har ett ansvar han också...det är en sjukdom! Drogen styr över hans liv, men har ju själv valt att ta drogen. Det är ju ingen annan som tar den åt honom. Det är inte Jay själv som man skal...l tycka illa om utan det som han håller på med. Synd på en sån fin kille med en underbar röst. Hoppas att han kommer till insikt vad han gör med sig själv, först när han inser att han är narkoman så tar han emot hjälpen...samma sak med alkoholen./ En som är tillfrisknande alkoholist, nykter i snart 17 år, nådde min botten först innan jag sökte hjälp! Kram på dig Jay!
Monica E Jansson Jag är med dig Ann-Britt.....!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-05-13 15:29
HAHAHAHAHAHAHA :D
At the gates of Eternity...

2011-05-13 15:42
hahahahahhahaha shieet som d ser ut på kommentarerna som Kasper postade ovan så ser d ut som att han överdoserat på heroin för 12e gången d här året..

Låt han röka lite gräs för i helvette!
 LGTM

2011-05-13 16:23
hahahahaha knarkskandal...han har svikit svenska folket

2011-05-13 16:24
sen när får musiker inte "knarka"?

2011-05-13 16:26
0,05 gram? wtf...är detta en riktig historia eller någon skämt grej.

att dricka alkohol mitt på dagen e lugnt dock...men inte efter kl 6

2011-05-14 14:30
Jag tror Jay sparade den för att rulla en fet!
Ne, men ärligt, vet någon hur lite som krävs för att man ska åka fast för ringa? Så där lite kan ju någon bara kasta på ens tröja eller vad som helst!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2011-05-14 15:31
de gjorde husrannsakan hos mig och skrapade ihop 0,3 eller något sånt ifrån mina lådor...

riktiga snakes... fast dom missade 5an som jag hade i frysen (visste själv inte ens att jag hade den)...när jag blev släppt och kom hem till min våldtagna lägenhet och skulle laga lite mat och hittade jag en extra 5a i frysen ...övernice
Producent

2011-05-14 16:28
Vad skall han säga den här gången?
Förra gången skyllde han på några gamla kompisar som var dåliga människor.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.