[Video] Demonstranter i Danmark får stryk av poliskåren
fyfan vad vidrigt att se, en tjej i videon får ett anfall av slagen gör polisen någon koll, nej.. Okej att videon kan vara vinklad, men hur jävla mycket skit dom gjort gör det fortfarande inte okej att slå dem sönder och samman när dem väl lugnat sig och sitter ned.. vad i helvete blir fullständigt tokig på kommentarerna på youtube också.. äcklad av detta samhälle, vad tycker ni?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Ser hemskt sjukt ut. No doubt. Mina föräldrar känner ett par vars son är några år äldre än mig och jobbar som snut. Jag brukar alltid fråga ihjäl honom om snutrelaterade frågor. Och han nämnde det här med demonstrationer och upplopp. Han säger att folk blir lite som förbytta när de är i större massor eftersom de tror att de får en sorts anonymitet. Många gånger gör en demonstrant något (vandalisering oftast), snuten fångar denna på film/bild, sen så identifieras denna när den springer tillbaks in i folkmassan. Och då blir det lätt hänt för de övriga demonstranterna att tycka att den personen inte gjort något när snuten väl ska haffa honom/henne.
At the gates of Eternity...
Producent
2011-05-11 16:12
tröttnar inte folk på att lägga upp denna video på whoa?
I.C.T.W Ill be heading out soon
Okej att videon kan vara vinklad, men hur jävla mycket skit dom gjort gör det fortfarande inte okej att slå dem sönder och samman när dem väl lugnat sig och sitter ned .. vad i helvete Men haha, de försöker ju flytta dem EFTERSOM de sitter ner mitt i vägen. Det är deras demonstration, att de sittstrejkar mitt i vägen.
Min största reaktion när jag ser det här är bara enorm förvirring över hur jävla efterbliven och repetitivt vårt samhälle är. Vad trodde dem skulle hända?