Rollitup. Här har du ett förtydligande. Jag blev lite stött när du påstod att jag yrade i nattmössan. Jag tycker nämnligen själv att det är en jävla bra text jag fått ihop. =) De gånger jag vatt runt och sett mig omkring har det inte sällan hänt att jag blitt kallad viking och det sa mig ingenting Men så börjar funderingar kring vilket sett det har en inverkan på en skåning om det innebar nånting Så besannas en förbannat otäck sanning jag lyfte blicken för att se mig omkring plötsligt fatta jag allting för allting runt om oss det har vi inte fått, vi har plundrat, vi har slåts det är på grund av oss ingen rättvisa finns, vi snor från de med minst vi måste rannsaka oss ge tillbaks allt det vi tagit göra världen mer behaglig min bror, min syster sluta låtsas som det regnar se dig omkring och du kommer få dig en rejäl känga rakt upp i din röv vikinghistorian kan jag inte slänga mitt folk har plundrat, våldtatt, och tagit massa pengar men främst orsakat död vi säger att det aldri nånsin mer kommer att hända vi måste fatta att det faktiskt e de enda som vi nånsin gör för allting runt om oss det har vi inte fått, vi har plundrat, vi har slåts det är på grund av oss ingen rättvisa finns, vi snor från de med minst vi måste rannsaka oss ge tillbaks allt det vi tagit göra världen mer behaglig