I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] En man blir helt galen efter att ha fått P-böter.

Övrigt - Webbsidor

2011-04-18 18:13

[Video] En man blir helt galen efter att ha fått P-böter.

Här är ett klipp på youtube där en man på Södermalm (Stockholm) blir helt vild och börjar skrika efter att han fått P-böter. Lite komiskt att han säger "Hur ska jag leva?" och att parkeringsvakten har "förstört" hans liv!

Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=w155wugQLcw

Har han bara haft en dålig dag eller är det något som inte står rätt till i hjärnan på honom?

Vad tror ni? :-D

Rappare

2011-04-18 18:27
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-04-18 19:26
Hahaha. Rätt åt den jäveln!
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
Rappare

2011-04-19 03:44
Haha, vem fan bryr sig. Ba låta fogden ta hand om den lappen. :-)
Wurrup?

2011-04-19 13:04
Det är jävligt dyrt att leva.. så 1000 kr för ingenting är jävligt äckligt. Men att låta retarded och skrika kankse inte gör saken bättre. Sök upp p kontoret och gå loss alternativt personen som satte böter och hämta tillbaka laxen av honom.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-04-19 14:11
Hur ska jag levaaaa?!!!

Hahah fan va bra röst! Han borde re-gaina sin tusenlapp med att börja dubba tecknade filmer.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-04-19 14:31
Cribbe:

så 1000 kr för ingenting är jävligt äckligt.

Vadå "1000 kr för ingenting"? Snubben hade parkerat fel och samhället måste agera mot sådana beteenden.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
Groupie

2011-04-19 15:02
bilingual

Varför är jag inte förvånad?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-04-20 19:56
Gollum
ge mig din månadspeng