Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha trodde du menade en butik!
LEGALISERA CANNABIS
haha trodde du menade en butik! HA HA HA
haha trodde du menade en butik! samma här, hade varit jäkligt enkelt :/
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Haha oki dokes, kommer ju inte vara ett koncept som funkar i längden haha. Räcker ju med att den man bedrar skaffar sig en användare där och browsar runt tills han/hon hittar sin respektive. Såvidare det är inte till för de vars förhållanden redan gått och helvete och man redan vet att ens partner är otrogen?
At the gates of Eternity...
Trodde jag skulle öppna internet butik eller nått :( vilken besvikelse. råna en bank gör livet lite mer actionfyllt...
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Ledsen att göra er besvikna haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där är ju så sjukt mkt inte ok. på nåt sätt.
Skivsamlare
2011-03-17 23:14
Kommer ihåg att dom här, eller något annat företag med samma koncept, hade reklam på mix megapol i sommras också :p
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Detta jävla internet alltså. När blev det omodernt att köpa ett fnask egentligen?
Producent
2011-03-17 23:57
Är ganska stort i USA, så jo, det funkar.
Jag ser inte mig själv som någon överdriven anhängare av etik och moral. Men det här är fan inte ok.
varför är det inte ok? det är ju inte sidans fel att dom är cheaters väl?
"life's a garden, dig it."
riktigt sjuk hemsida, om livet är så jävla dött med din fru/man ska ni väl kanske skilja er inte vara otrogna :S
Balhoo nej, det är inte sidans "fel". men de underlättar ju till skiten, minst sagt. lite samma retorik som "guns don't kill people, people kill people".
Psykel Precis fast ännu värre, det vore som om vapen skulle uppmana till mord
Mabuhay!
gör livet levande - döda någon haha rolig tanke :D (och bra ordlek :P) förstår varför vissa mäniskor vill vara otrogna, men sjukt att de kan bli nått sånt här //Yde - skevt
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent
2011-03-21 15:06
haha mäniskor. //Konstigt - män i skor
Såg deras reklam på tv, trodde det va ett skämt först ^^,
jag har alltid rätt.
Om man reggar sig där är det kanske dags att bryta upp förhållandet?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent
2011-04-07 13:48
Ja, det är sjukt med en sida som uppmuntrar till otrohet. Samtidigt finns det ju dock sidor som uppmuntrar till snatteri, plankning, piratkopiering, djursex etc etc. Folk gör som dom vill men de får också ta konsekvenserna.. tror det är väldigt få som mår bra i längden av otrohet med tanke på skuldkänslan, sveket, sorgen hos den drabbade etc. Samtidigt är det svårt att hjälpa att folk är idioter..
Producent
2011-04-07 15:46
finns sidor som uppmuntrar att ta droger också, fattar inte varför detta blev en sån big deal:S
finns sidor som uppmuntrar att ta droger också, fattar inte varför detta blev en sån big deal:S För att det här är ren egoism och leder till att "oskyldiga" drabbas, inte bara idioten själv, som vad gäller t.ex droger.
Producent
2011-04-08 11:40
alla dödsfall på drogerna då, det gäller kanske också bara "idioten" då?
Producent
2011-04-08 11:42
och sen varför skulle folk bli sårade genom denna sidan, inte så att alla berättar "du, jag regga mig på en sida och var otrogen mot dig"... händer väl lika ofta som "mamma, jag beställde droger på nätet, så nu är jag fast i skiten".. = båda "skadar" bara du berättar.
Konstigt Folk idag är rätt vana vid att luska ut vem som är vem och speciellt om du vet vem du letar efter. Att uppmana till otrohet, svek och allt jävligt vad det innebär är inte detsamma som att sitta som fjunig tonåring och köpa spice på nätet. En otrohetssite lockar folks värsta sidor och gör sen en affärsidé av det. Hur sjukt är inte det? Vad gäller dödsfall på droger så är det ju självförvållat om du tagit de själv, men att din sviniga pojkvän/flickvän medvetet raggar för att vara otrogen är inte ditt fel, utan bara svinets, så därför är det totalt olika saker. Varför behöver jag klargöra det här?
Moderator
2011-04-08 15:17
Lepra Jag tror knappast att sidan gör att folk som annars inte skulle varit otrogna kommer börja vara det, det känns snarare som en sida för folk som redan gillar att vara otrogna.
Vad gäller dödsfall på droger så är det ju självförvållat om du tagit de själv, men att din sviniga pojkvän/flickvän medvetet raggar för att vara otrogen är inte ditt fel, utan bara svinets, så därför är det totalt olika saker. Fast nu blir ju jämförelsen skev. Om den ska bli rätt så är det ju knarkarens nära och kära som blir drabbade av knarkarens val. Precis som den som blivit bedragen blir drabbad av den otrognes val.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Nej det är inte samma sak eftersom att i ett förhållande så har du ansvar för din partners välmåeende också. Är du en pundare så knarkar du bara sönder dig själv. Jag tror väl inte direkt folk är MER otrogna för att sidan finns, men lättkomligheten i kombination med vilka "bra saker det är med att knulla som djur" mentalitet ger mig iskalla vibbar. När inte ens otrohet ses som något fel är det VERKLIGEN fel på människors värlsbild och empatiska förmågor.
Måste nog ta och instämma på Lepra.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Producent
2011-04-08 20:25
Det är en sjuk värld vi lever i kort och gott.
Vilken bullshit! Moralen i detta land blir bara lägre och lägre alltså.. Nasty I say! Sen så trodde jag också att tråden handlade om att öppna en affär, haha.. Fan vad fett om man öppnar en butik så lever livet men så var det bara snusk i slutändan, :P //
Jag fattar inte varför ni är så konservativa. Otrohet har funnits under hela människans existens på jorden. Jag skulle dra mig från att vara så dömande.
Hatin' on crews.
Även om det har funnits så länge så har man fortfarande rätt att tycka att det är omoraliskt.
Mord var (troligtvis) den vanligaste dödsorsaken för folk under 30 år år på neoliltisk och mesolitisk tid (stenålder dvs). Det betyder inte att jag tycker mord är okej.. Medelåldern var f.ö c.a 25 år då.
Skönt att jämföra otrohet och mord.. nån som blivit trampad på pitten eller?
Walking the street of dreams
Jag menade: Bara för att något gammalt inte är nytt så betyder det inte att det är okej och jag trodde i min enfald att poängen var ganska tydlig, men det motbevisar du uppenbarligen. Jag menade INTE att mord och otrohet är samma sak.
Det är ju det som är grejen med den här sidan... Dom vill att man som småsugen ska regga sig, så söker dom upp en och skickar ett mail till sin partner vad denne person ifråga sysslar med. Det är en konspiration! //Janne - Nisselasse.
Wurrup?