[Video] Varför hatar jag wrestling för?
Jag tror inte riktigt hatar wrestling, utan snarare folk som tar det på allvar och ser det som en riktig "sport". Stop this crap!
At the gates of Eternity...
THIS ISN'T WRASTLING!
No cake for the impurity!
Ja ... "pro-wrestling" är den rätta termen.
Jävligt rolig video
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Haha, det är sånt där som gör Wrestling så jävla kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du hatar det inte du ogillar det bara
Young gunna married to the streets no wedding ring
förövrigt världens löjligaste video :P SÅ FULT!
Nej, jag hatar. Jag hatar folk som inte kan hata.
Så du menar du du försöker göra allt du kan för att stoppa wrestling? Hatar man nåt så förstör man skiten :P
YaBoy : Hata är bara ett starkare ord för ogilla.
För mig är hata mycket mycket starkare än så :P
YaBoy : Lägg ner för fan hehe. Hata är kanske ett starkt ord, men inte sådär starkt som alla vill få det att låta som. Som sagt, jag hatar folk som inte hatar.
Det där klippet var jävligt konstigt, och det är ju kul i sig. Jag gillar wrestling som underhållningsform. Blir bara less på folk som säger "Äh, det är ju inte på riktigt!" som att man inte förstår det. Varje gång någon dör i en film så är det på låtsas, gör det film till något värdelöst? Vad ÄR på riktigt? UFC är "på riktigt", det är kul att titta på. Skillnaden är att jag skäms lite mer för att gilla UFC än wrestling, just av den anledningen. Folk gör illa varandra, det är ju jävligt häftigt...
Blir bara less på folk som säger "Äh, det är ju inte på riktigt!" som att man inte förstår det. Det är just det som är grejen, vissa tar det på allvar och tror att det är på riktigt haha. Som alla som gått från WWE till UFC bara för att Brock Lesnar nu slåss i UFC. Sånna dumsnutar som snackar om hans "meriter" i WWE som om det skulle ha något värde i UFC haha.
BC99 Jag tror det är fler som tar det som underhållning än det är som faktiskt tror att det är "på riktigt". Det är skickliga underhållare, vilket klippet du länkade visserligen inte är något vidare bevis på. Folket du snackar om lyssnar säkert på Rix FM också, just sayin ;)
BC99 P27 SÅ jävla sur :P tur att din åsikt gäller för alla .. för mig är hata fortfarande värre än vad du känner mot wrestling, du ogillar det bara du får säga att du hatar det men det gör du inte egentligen ! så tycker jag iaf
töntigaste videon everrrrrrr... hatar också "sporten" :s visst att man kan bli skadad och blabla men det är fan ingen sport och inte alls intressant.. : /
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Anenkefali :
Folket du snackar om lyssnar säkert på Rix FM också, just sayin ;) Exakt hahaha!
YaBoy : Mannen lägg ner ditt after school special snack och din självutnämnda benämning för vad "hata" betyder. Du kan inte säga till mig vad
jag känner om skiten haha.
Det gör jag inte kompis Säger bara hur jag ser på hata :P
YaBoy : Nej, du som säger hur jag ska se på att hata hehe. Och säger till mig att det jag känner egentligen är något annat hehe.
okej hihihii
Hahahaha, underbart! =D Och seriöst, att det är show och inget annat, det tror jag alla vet, fuck, det fattade jag när jag var typ 9 och ville ha långt hår för att jag älskade Shawn Michaels.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Gogaku : Haha jeezes what a punk!Anenkefali : See what I mean, buddy? :)
Hahaha välkoreograferat mellanspel? Eller så menar han bara att det faktiskt innebär en viss smärta, för det måste ju se "realistiskt" ut. T ex så kräver det sin atlet att kasta sig från en stege som står uppe i ringen ner på en snubbe som ligger utanför ringen. Det respekterar jag wrestlare för, konsten att inte göra illa sig trots idiotiska saker som försiggår. Men det där verkar mest efterblivet, som sagt, antingen så "driver han" eller så är han dum i skallen? Möjligt är ju att det, också som sagt, gör ont ibland och kräver ansträngning, och han syftar på att det är "äkta ansträngning". Men han verkar lite rabiat, jag vettefan =)
Som sagt.. Det med wrestling utger ju självklart smärta.. Jag skulle se det som på riktigt, FAST dom har manus. Det är planerat vad dom ska göra, fast ja. Självklart gör det ont att dunsa ner 2 meter på ett bord med huvudet före.. det kan man nästan räkna ut med det lilla huvudet.
Wurrup?
Haha fan vad awesome klipp, jag ska börja titta på WWE nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA! Fyfan vad stört! ^^
SMÅLAND!
Floorless : Det där var ju bara sjukt. Måste ha varit något som gått fel eller något.Anenkefali : Såg du Testie's video?
Det där var ju enbart pinsamt, lär ju vara någon som har editerat klippet och gjort det för att få wrestling att se fake ut. Wrestling är tufft och inte fake! Sluta posta dina fakevideos och smutskasta sporten annars kommer "YOU THINK THATS FAKE" snubben och bitchslappas
I.C.T.W Ill be heading out soon
It's still real to me damnit!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
HAHAHAHA FARBRORN GRÅTER FÖR ATT HAN TROR DET ÄR RIKTIGT!
"TEXT-BOOK WORM" aaaahhahahhaha
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Inget fan av sånt där asså.. Ser det som 99% show och akrobatik och 1% sport.
ofta man sparkar den bebisen SÅ HÅRT, han dör ju nästan :(
jag dör hahahaha floorless hahahaha !!!!! hur fan kunde han ha hjärta att sparka dvärgen sådär hahahaha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
GAIA Är du inget fan pga att det är "99% show och akrobatik och 1% sport"? Isf är det ju en ganska dum anledning =) =) Jag är ett fan pga bra underhållning, sport eller ej. HAHAHA DVÄRGEN FLÖG!
Hur kunde du utläsa att jag inte var ett fan av det PÅ GRUND AV blah blah? Inget som jag skrev iaf.. * Tycker det är tråkigt och överdrivet, finns roligare saker att titta på som t.ex. MMA. Jag gillar iofs inte att gå på cirkus heller så. Inte min grej. * Jag ser det som 99% akrobatik och 1% sport.
Det du skrev såg ut att vara "Nej, jag gillar inte det här. Det är enligt mig 99% show och akrobatik och 1% sport". Beror nog på "..." iofs. Jag får vibben av fortsättning då. Det här är inte min grej...Enligt mig är det mer akrobatik och show än det är sport. Förstår du mig? För jag förstår dig, trots att jag missförstod dig =) Så nu är jag nöjd
Aha, nej, jag gillar bara inte så mycket såna shower liksom. Det är inte tråkigt men inte så ballt heller.