I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Harry Baals

Övrigt - Webbsidor

2011-02-12 06:31

[Video] Harry Baals

en vän länkade den här till mig på facebook o tyckte den var rätt underhållande =)

You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.

2011-02-12 06:45
diz shit foe real?

Harry Baals.. awesome namn ju!
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Moderator

2011-02-12 11:49
Haha jag skrattade högt åt klippet :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-12 19:00
Haha, det bästa är att den som har näst mest nomineringar heter Eugene Johnson, eller Euge Johnson :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2011-02-13 00:39
Gogaku P25

hahahah garvade stort när jag såg det. Huge Johnson vs Hairy Balls. Fantastiskt.

Men alltså varför ens ha en omröstning om det inte är säkert att den med mest röster kommer vinna. Lame!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-02-13 01:09
marvingaye

haha jag också, fnittrade lite under video, sen såg jag en youtube-kommentar som uppmärksammade den andra snubben och jag dog!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Admin

2011-02-13 13:36
Hahaha, det där komik på hög nivå! =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-02-13 22:22
Haha känns som att planen egentligen var att den med mest röster vinner och sen när de insåg att Harry Baals skulle vinna så ändrade de nog reglerna.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "