I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Designa SL Access Kort :D

Övrigt - Webbsidor

2011-02-04 20:13

[Webbsida] Designa SL Access Kort :D

Designadekort

why not?

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Rappare

2011-02-04 21:50
FAN VA FETT!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Toastare

2011-02-04 22:22
ja, glöm inte att rösta på de ledade bidragen som är en kniv i sidan för SL!
Jag skyller allt på Emma!
Moderator

2011-02-06 14:06
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-06 15:33
Speciellt den här favon!

http://design.sl.se/bidrag/1052/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-06 20:40
haha Obvious vill jag ha! synd att man inte använder kort...

2011-02-06 21:29
Jag hajjar inte alls vad det är folk gillar med obvious.... Har jag missat något, the_real_apa P21??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-07 03:33
Nej du är bara inte tillräckligt mycket internetnörd. :P

Det är Trollface, ett meme som används mycket på typ 4chan.

http://encyclopediadramatica.com/Trollface

Lite fjantigt men jag tycker det är kul när såna här saker letar sig ut i riktiga världen.

2011-02-07 03:46
Okej...såg nu att obvious röster dubblats. Förmodligen någon svensk som lagt upp på på 4chan och sagt att de ska hjälpa till att rösta, så de flesta av Obvious röster kommer nog från folk som inte ens bor i Sverige.

2011-02-07 16:59
Hajjar inte riktigt, men OK!..

2011-02-07 17:02
Hajjar inte heller varför den med civilarna tas bort och lägg upp igen då och då..?

2011-02-07 18:46
http://www.4chan.org/ är världens största bildforum.

Jag tror civvarbilden tas bort för att den kanske bryter mot reglerna..

Bidrag med uppenbara försök att fuska med poängställningen plockas bort, såväl som bidrag som bryter mot tävlingsreglerna, till exempel om man använder någon annans bild utan att fråga eller om man uppmuntrar till olaglig handling.

Moderator

2011-02-07 19:33
Vad fan, har de tagit bort den med prisutvecklingen? Fega jävlar!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-02-07 19:42
Nej den har hamnat bland finalisterna. :D
http://design.sl.se/bidrag/finalister/

2011-02-07 19:55
Jag vet inte.. Sist försvann bilen, men dök upp igen med samma URL...
Moderator

2011-02-07 20:21
the_real_apa Aah! Fan vilken tur. Men vilken enorm besvikelse det blir om obvious vinner, den är ju inte ens i närheten av lika klockren.

2011-02-07 20:58
Nä, den var ju bara töntig.

2011-02-07 22:10
Tror inte nån av dom kommer vinna...är en jury som bestämmer.

De tre slutfinalisterna lyfts fram på SL:s sida i Metro och får varsitt egendesignat SL Access-kort. Dessutom kommer deras kortdesign att förevigas som förval i SL:s webbshop. Vinnarkortet ställs ut i tunnelbanan.

Tävlingen pågår i tre veckor. Varje vecka röstas tre bidrag fram av besökarna på sidan. De bidragen går vidare till en final där tre slutgiltiga vinnare utses av vår designjury.

2011-02-07 23:34
Ja, fyfan vad dåligt.
Moderator

2011-02-08 00:04
Trist! Hoppas alla blir SL-kritiska (det tredje bidraget var väl något om gratis resande? orkar inte kolla nu) så de måste välja en sån. Med trollface som enda motalternativ.

2011-02-08 00:42
Nej, dom tre populäraste väljs i tre veckor, så det blir nio bidrag att välja emellan.
Moderator

2011-02-08 10:13
Ja? Och jag hoppas att de tre som väljs varje vecka är SL-kritiska.

2011-02-08 19:24
Jahapp.