I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Svenskar nere i Afganistan (video)

Övrigt - Webbsidor

2011-02-04 19:28

[Video] Svenskar nere i Afganistan (video)

Hör adrenalinet i rösten.

se-svenska-soldater-i-strid/

Head cam

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Moderator

2011-02-04 21:15
Riktigt modiga snubbar det där, man kan sitta och säga vad man vill bakom dataskärmen, men när någon har avlossat en RPG(?) mot en så tror jag inte att så många skulle vara så sansade som dessa snubbar är.
//TW

2011-02-04 21:27
Riktigt modiga snubbar det där, man kan sitta och säga vad man vill bakom dataskärmen, men när någon har avlossat en RPG(?) mot en så tror jag inte att så många skulle vara så sansade som dessa snubbar är.

jepp, indeed.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Rappare

2011-02-04 21:54
Bara jag som vill se mer?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-02-04 22:06

2011-02-05 00:31
Dä ä kvennor å baern!!!
Öl är Bröd!

2011-02-05 04:06
hahaha jag har fan hört folk mer uppspelade under ett vanligt bråk inne i stan, de där soldaterna var jävligt lugna och verkade ha riktigt bra koll på situationen..

sen är dom tränade för just detta men ändå imponerande!
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-02-05 13:29
De är soldater med skarpladdadevapen, tränade för extremaförhållanden.. du kan juh kolla d amerikanska headcamsen. Lite mera adrenalinpump. Ni verkar ha läst min "hör adrenalinet i rösten" fel. Menade mer att de var verklighet. menade inte att d skulle vara rädda eller hur nu det skulle kunna tolkas.

2011-02-05 14:17
Ritkigt coolt ju
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-02-05 14:53
Liveleak är en bra sida. Man får se mycket som inte skulle visas på nyheterna..

Producent

2011-02-05 16:38
Liveleak är en bra sida. Man får se mycket som inte skulle visas på nyheterna..

instämmer helt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"