I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Drinkable Weed: New Soda Drink "Canna Cola" Made With Marijuana
Övrigt - Webbsidor
Tillbaka till forumet
Bayfotter P34
2011-01-27 09:58
[Video] Drinkable Weed: New Soda Drink "Canna Cola" Made With Marijuana
haha
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Borttagen
2011-01-27 10:48
Pundarna lyckades få det lagligt och sen börjar dom göra sånt här skit som att dom verkligen vill visa att det inte är för medicinskt syfte. Hur ofta ser man Alvedon-läsk eller Samarin-bullar liksom?
Men det måste va kul om man lyckas lura till sig ett certifikat för att få köpa lagligt i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BC99
Poet
2011-01-27 14:36
Men alltså, låt oss säga att du kanske behöver cannabis i medicinskt syfte, men absolut inte vill röka det/känna av smaken, då är det väl det här ändå bra?
Jag personligen avskyr lukten, smaken och effekten av cannabis. Hade jag fått någon sjukdom där cannabis hade lindrat besvären, så hade jag nog vänt mig till liknande produkter.
At the gates of Eternity...
DMAt
2011-01-27 16:07
skulle hellre dricka än röka det, gillar inte heller lukten eller smaken så attt..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
isofu
2011-01-27 16:49
Jag käkade en Kit Kat gjord med statligt odlat gräs när jag var i staterna. Riktigt gott faktiskt, och gillar effekten bättre än när man röker det. Mer av en body-high, mindre noja etc.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Borttagen
2011-01-27 23:29
Funkenteller
lägg ner fan vem gillar lukten / smaken / ruset av
tabletter? Visst att dom överdriver, men sen när blev alkohol
medicin? hade nog aldrig köpt skiten men deva cool endå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2011-01-28 00:35
Alkohol är inte medicin nej, om man inte är alkoholist då rå. Det skrev jag inte heller någonstans. Hajar inte varför folk alltid måste jämföra, det är två olika droger med helt olika effekter.
Jag brukade ta mig ett glas varm hasch-choklad varje kväll under en period så jag är mycket medveten om den sköna effekten men jag har aldrig stött på någon medicin i sverige som marknadsförs på det där sättet. Tänk om iprén t.ex. såldes som godis, det skulle ju inte heller va nyttigt. Medicin ska väl tas i den mängd/dos man får på receptet?
Tycker idéerna är coola men två gram i en flaska läsk känns ju inte riktigt medicinskt.
Borttagen
2011-01-28 03:07
De sa jag för att de säljs värre saker idag och inte att du påstog de. Föresten börjar du med att jämföra och sen hatar dupå folk som jämför? Ang. chokladen e den kass, jobbig att pulverisera och lite som slöseri. Skriver för nya whoa kidsen, hellre rulla upp eller baka om ni har extra. Men jaja du har rätt och ja förstår att du vill ha ordning och reda runt dig. Jag brukar inte gräla på internet men skulle bara prova hur de känns. Fan sluta hata på dig själv mannen gör va du annars gör,
ONE
Borttagen
2011-01-30 16:41
marknaden.
Det är självklart att minderåriga inte ska dricka cannabis läsk.
Borttagen
2011-02-01 12:09
Varför skulle man utsätta kroppen för skadlig rök ifall man nu är så dålig att man måste använda marijuana?........är ju det första jag tänker.... För jag är helt övertygad om att det är skitskadligt för lungorna (minst) att röka gräs/braj!
Borttagen
2011-02-01 13:49
Men ja, jag håller nog med om att det inte är bra med cannabisläsk med den där förpackningen som nog skulle tilltala/misstagas av barn. Det är typ därför jag inte är för en legalisering; att företag skulle kommersiellisera och pusha det för hårt. Dekriminalisering/ökad tolerans är nog bättre.. Jag diggar inte alkohol & tobaksreklam heller för den delen.
Foerplay P36
Supporter
2011-02-09 12:01
Funkenteller: 2gram när du äter/dricker är inte särskilt mycket.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Borttagen
2011-02-09 12:40
Det är ju det! Speciellt som du ska få i dej allt innan kolsyran går ur. Typ som att röka över 2 gram på en gång.. Det är väl ändå rätt mycket. Sedan har dom säkert använt helbra gräs att göra drycken på.
_osCar_ P40
2011-02-10 05:12
att dricka/äta 2 gram är långt ifrån samma sak som att röka 2 gram...
det finns en chat! missa inte den...
Borttagen
2011-02-10 07:01
Precis.
Foerplay P36
Supporter
2011-02-10 10:23
När vi bakat har vi alltid minst 4a var. Och vi gör det aldrig på dåligt, utan bara på dunder!
Var tvungen slänga i mig 2g gräs en gång. Kan inte säga att jag märkte någonting
Sen tror jag inte vi ska hypa kvaliten på det dom har i läsken. Visst är väl antagligen bra, men hur många serieproducerar någonting med bästa råvaror/ingredienser?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
corephase P34
2011-02-10 12:59
Perfa blanddryck ju! hehe
"Visst är det vackert.."
KaptenKrok P41
Moderator
2011-02-10 13:16
Haha ja grymma groggar det kan bli!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Borttagen
2011-02-10 15:30
OK, då gör ni nog bara fel... I Holland har, eller vill, dom ju förbjuda spacecake i coffeeshops'en och behandla det som hard drugs och så... T.ex...
Tillbaka till forumet