I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jazztobak eller dödsknark

Övrigt - Webbsidor

2011-01-13 13:20

[Video] Jazztobak eller dödsknark

Förvånad att ingen postat den. Här är den iaf!

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2011-01-13 13:56
Såg den för ett tag sen.. inte direkt några raketforskare som talar i den, men den är samtidigt väldigt intressant. Diggar Bard rätt mycket (inte endast pga hans insatts i denna doku.).
Inte så mycket ny information direkt, men ja.. intressant.

Tråkigt att ingen tv-kanal kommer att visa den (troligen). Flera har skickat in denna som förslag till SVT, men SVT har varje gång nekat den.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2011-01-13 18:04
Jepp skit tråkigt. Har själv skrivit det. Fick ett blankt nej.
Public service var det ja!

2011-01-14 15:45
ja förstår att ingen lagt in den innan för den suger. dom som snackar i den e helt lost och har ingen aning va dom snackar om. ja gillar inte folk som ska sitta och leka experter när dom inte ens testat själv, och utgår ifrån va dom tror. visst mkt av de dom säger stämmer in på vissa, men de e ju sjukt individuellt hur man påverkas av att kicka. blir mest irriterad när ja ser den.

2011-01-15 01:53
men de e ju sjukt individuellt hur man påverkas av att kicka

.. och det framgår ju av "experterna" också?

Och hur vet du att dom inte testat? Och varför blir du, som smoker, irriterad när den är mestadels pro-cannabis?

Själv tyckte jag den var bra även om inget är nytt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-01-15 05:31
tycker de mest kändes som dom snackade mot den, o oavsett om dom e för eller mot så ska dom ha bra grejer att komma me för att de ska bli en bra dokumentär...o de lyckades dom inte medf

2011-01-15 12:46
Filmen i sig är väl inget nytt dom säger, det som är bra är att den är svensk och objektivt gjord. Hade hoppats på att den skulle kunna visas på tv, eller iaf uppmärksammas i media och få upp en debatt.

2011-01-20 22:09
Skillz
Vad exakt är det som inte stämmer i filmen?
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-01-24 22:18
come on, let it be legalized.
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-