[Video] Mamma, jag är bög!
Första halvan i videon snackar snubben bara om hur "old fashioned" hans morsa är, så orkar man inte vänta kan man spola förbi första halvan för att komma till själva "pranket".
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Det roligaste är ju att killen garvar efter han avslöjat skämtet trots att det är tydligt att hans morsa är ett svin som skulle vända honom ryggen om han var homosexuell på riktigt. Jag skulle iaf bli jävligt illa till mods om min morsa reagerade sådär, skämt eller inte.
"He was very high in the military" Soft för honom! hahahahaha, "Du är inte mitt son längre!" Hemskt men mycket roligt. Jag älskade när hon slog Jens med toffeln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Albin2- Familjen kommer trots allt ifrån Iran, ett land som ligger väldigt långt efter när det gäller toleransen för homosexualitet. Vi ska nog inte vara förvånade.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
Producent
2011-01-10 16:49
Det är hemskt och väldigt elakt. Men det är lite kul när hon börjar slå dem.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Alla (svenska) iranier postar denna som fan på FB. Jag fattar det roliga, för skämtet om invandrarmamman som ska slå en med tofflan har funnits sen man va liten. Men jag tycker att den är jätteobehaglig, att hon säger att hon inte vill ha något med sin son att göra längre. Men ok, om man ska kolla på det roliga så måste man ju påpeka hur lång tid det tar för mamman att fatta vad de menar. -Vi är tillsammans. -Aa, jag vet ni bor tillsammans. I samma lägenhet. -Vi är ett par, jag och Armin. -Aa, jag vet. Ni bor tillsammans och lagar mat och allting. -Vi har ett förhållande. -Vadå förhållande? -Vi älskar varandra. -Många kompisar älskar varandra, det är inte nåt märkvärdigt. Haha sen måste han ändå förklara på persiska att de är kära. Man märker ju att det verkligen inte existerar i hennes värld att hennes son kan vara gay.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faaaaaaaan vad jag stör mig på den där iraniens engelska, helt sjukttttttt.. pausade videon för att säga det, nu ska jag kolla klart. återkommer om fyra till fem minuter. tjatja
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Hahahahha tofflan, classic.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
De som stör sig på andra svenskars engelska brukar själva inte vara några höjdare när det gäller engelskan. Tänk på det, Lollarn. Men du är ju så klart fluent?
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
varför kan man inte få ogilla något längre utan att det ska betyda att man själv är dålig/osäker på det. men men för att svara på din fråga - ja, jag pratar flytande engelska med perfekt uttal.. tack för mig, tjululululu
Lollarn: Det handlar inte om osäkerhet i någon generell mening. Det handlar om att väldigt många svenskar tror att de pratar bättre engelska än vad som i själva verket är fallet. De tror att de kan - som du uttrycker det - "flytande engelska med perfekt uttal." Men så är det ofta inte. Och inte sällan är det just dessa personer som klagar på andras engelska.
Jag klagar inte, men stör mig på andras dåliga engelska och själv talar jag flytande med perfekt uttal. Jag har fått bevisa för engelsktalande att jag är från sverige genom att säga fraser på svenska. Beat that! :D Kan dock inte minnas att jag någonsin hört någon med dålig engelska klaga på någons dåliga engelska. Angående klippet: Morsan är ju i chock och då är det ju lätt att slänga ur sig saker. Det är ju inte alls säkert att hon verkligen hade vänt tagit honom ryggen på riktigt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Visste inte att Lollarn och isofu var samma person.
HAHAHAHAHA
Huh? Jag hoppade bara in i diskussionen. Får man inte det?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Guld! Reaktionen är ju antagligen till stor del "stundens hetta", min mor är likadan. Hett temperament, sen lugnar det ner sig. Fast toffeln är asrolig, oavsett.
haha! trodde den skulle va kass först, men var rätt skojj :D
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
haha, tofflan va skönast :D
Young gunna married to the streets no wedding ring
Producent
2011-01-13 22:45
Jag trodde att den här Göteborgs engelskan eller vad det är, var en grej av klippet. Jag tyckte att det var kul
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag orkar inte haha, jag pratar väldigt bra engelska om du inte tror mig så bryr jag mig inte.. killen i videon har sjukt dålig engelska och jag stör mig på det. tjulululu videon var dock väldigt rolig som sagt.