I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] "Jävla norrlänningajävel vad vill du?"

Övrigt - Webbsidor

Admin

2010-12-30 13:41

[Artikel] "Jävla norrlänningajävel vad vill du?"

Riktigt rolig intervju av en journalist på Tidningen Ångermanland med en skånsk fastighetskung. Klicka på första länken på sidan här nedan för att komma till ljudinspelningen.

http://allehanda.se/start/1.2610929--norrlanningajavel-

Jag undrar vad journalisten gjort mot denna arme man egentligen?

The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-12-30 17:01
Vad i helvete?

Kul att samtalet lades ut :)
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-12-30 17:41
"Vad vill du?"
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-12-30 18:10
haha det verkar ju lite ur kontext, tror ju knappast att samtalet började sådär

//Yde - men kul iaf :D
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-12-30 18:31
låter som en riktigt trevlig prick d där =)
You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.

2011-01-04 21:43
Tuffa killen!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Admin

2011-01-05 13:28
Jag skulle tro att tidningen gjort en längre granskning av gubben, ringt runt till hans familj, kollegor etc och fått honom riktigt irriterad (han nämner ju nånstans att de har ringt hans familj vilket iofs också kan innebära att de ringde hem och sökte honom men hans fru svarade).

Samtidigt har hans säkert lite fuffens för sig eller sysslar med något som är i gränslandet till vad som är tillåtet och när han får frågor om det känner han sig attackerad. I vilket fall som helst så hoppas jag att han fick en snabbkurs i mediehantering i julklapp :) (Eller inte, med förhoppning av en uppföljning av det här).

Och låter inte journalisten som någon från Hassan?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?