I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Lärarturken

Övrigt - Webbsidor

2010-12-22 14:57

[Video] Lärarturken

Hahaha skönaste läraren! Helt väck.

Det finns inte en enda polis som kan komma och låsa in dig för att du röker en spliff.

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Poet

2010-12-22 16:35
Han hejar på rätt NFL lag i alla fall!

Börjar bli rejält uttjatat med allt det här -turken.
At the gates of Eternity...

2010-12-22 17:50
Menar du det laget som lät Eagles göra 4 TDs på 8 minuter? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-22 18:34
Jag ville se om han skulle komma till någon poäng med sin story.. Men seriöst, "turken"-skämten är inte ens roliga längre. Börjar dessutom bli en ursäkt för alla smygrasister att kunna skratta åt invandrare utan att skämmas. Menar inte att så e fallet här, men det händer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-22 19:07
Ja hela grejen börjar bli sjukt urvattnad, men det har gått så långt att det inte längre bara handlar om etnicitet, utan ett internetfenomen som heter: "snubbe beter sig asocialt och fångas på film". En svart man kallas ju aldrig "turk" och det har ju tillochmed kommit svenska "turkar". Svenneturken/Winnerbäcksturken

Själv hade jag aldrig ens tänkt tanken att döpa klippet till något med "-turken", men det är ett säkert kort till viral spridning av sitt klipp. Jag hade dock blivit mer nyfiken om klippet hette "Narkotikapåverkad lärare flippar ur i klassrum"
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Poet

2010-12-22 19:39
Dieallot: Samma lag som vann superbowl för 3 år sen, ja :P

2010-12-23 01:16
BC:
Räknas inte ;D

2010-12-23 01:34
ofta man kallar en svart man för turk. Börjar ju bara bli larvigt.
Poet

2010-12-23 02:26
Dieallot: När vann Eagles sist? Bokstavligen 50 år sen :P

2010-12-23 02:31
Haha, true. Men det var fortfarande en häftig vändning! :)
Ska inte gotta mig för mycket dock eftersom Eagles är laget med vidrigast attityd. Fiifan säger jag bara.

Offtopic is good stuff :P
Poet

2010-12-23 12:25
Hehe jag har hatar faktiskt inte på Eagles, aldrig tyckt illa om det. Däremot diggar jag Mike Vick (trots det han gjort haha) :)

2010-12-23 12:43
Jag ville se om han skulle komma till någon poäng med sin story.. Men seriöst, "turken"-skämten är inte ens roliga längre. Börjar dessutom bli en ursäkt för alla smygrasister att kunna skratta åt invandrare utan att skämmas. Menar inte att så e fallet här, men det händer.

så bara för att en person som råkar va invandrare e lite konstig o rolig så är man dold rasist för man skrattar åt honom/henne??

ok...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-12-23 13:33
Booombaclaaat! vad betyder d?! typ Sårskorpa haha.helvetesjävlar.

respekterar sin morsa ? minus poäng där.
ogillar folk som tror d är värda mer, dock hade han kanske lite humor.

Turken är nog fel adjektiv.....En Afrosvensk berättar historier. kanske skulle vara pk.

seriiöst d flesta som titulerar sig invandrare är juh oftast inte d och är svenska som fan. Tänker på d som har föräldrar som invandrat för typ 30 år sen nu..

jag är inte svensk jag är chilenare
jag är inte svensk jag är thai
jag är inte svensk jag är kroat
etc.
tycker de som uttrycker sig så är rasister.
erkänn att du har vuxit upp i ett svenskt samhälle och det är det som är svenskt.
du är svenne även fasten du förnekar d.

-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2010-12-23 15:34
Mina kära blattar och svennar, fan va off-topic ni är! Sluta diskutera etnicitet (och football) nu och fokusera på det som händer i klippet istället haha :D

Här är lite food for thought: http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/504200-larare-skrek-konsord-till-elever

Fett pk, jag hade älskat att ha en så flippad lärare på gymnasiet. Visst, han beter sig fett olämpligt men kan ju skratta åt det. Meskorvish.

2010-12-23 15:39
Booombaclaaat! vad betyder d?! typ Sårskorpa haha.helvetesjävlar.

Nej, en tygbit som fungerar som tampong/binda, men det används förstås inte ordagrant.
Poet

2010-12-23 17:04
Min fru är västindier och säger att ursprunget annars också betyder "röv prop". Man säger även "blood clot" som uttryck.

Producent

2010-12-23 17:37
fett
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2010-12-23 18:22
så bara för att en person som råkar va invandrare e lite konstig o rolig så är man dold rasist för man skrattar åt honom/henne??

Nope, inte det jag sa. Jag är inte överkänslig när det gäller sånt här och att vara PK, men det finns det som faktiskt använder såna här klipp för att påstå att alla är "så här".
Du behöver inte känna dig träffad.

Dem på nyheter24 går inte att ta på allvar haha. Dem kallade ett musikarrangemang vi hade en gång för "hatkonsert". Get your facts straight!

"Läraren skriker "fuck up your pussy" till eleverna. Är det ett okej förhållningssätt på NTI-Gymnasiet?"

Jag hade velat vara med på intervjun bara för att se han ställa den frågan och hur hon reagerade.

2010-12-23 19:33
Booombaclaaat! vad betyder d?! typ Sårskorpa haha.helvetesjävlar

Really? Som jag har förstått det är det ungefär toalettpapper.

Claat är ju egentligen cloth (trasa, tygbit) och används i andra svordomar också så som bloodclaat (tampong ungefär) rasclaat etc.

Rätta mig om jag är helt fel ute.
Poet

2010-12-23 23:04
ThisIsArt: Du har rätt :)

2010-12-25 19:47
Hahaha skön snubbe.
Dock så förstördes den lite pga titeln. Trött på alla ''youtubeturkar'' eller vad man ska säga.

Jag hade dock blivit mer nyfiken om klippet hette "Narkotikapåverkad lärare flippar ur i klassrum"
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-12-31 20:37
Ingen som reagerar på att det han snackar om inte hänger ihop eller är ni lika stekta som honom??