[Video] BMW i ditt öga
Okej, reklam eller
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
riktigt coolt faktiskt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
coolt är du störd? det där är helt jävla sjukt, så jävla irriterad på sånt där äckligt jävla beteende. låt folk köpa vad dom vill, vad dom gillar, sluta styra människor. det värsta är att människor är så jävla pantade och går på all skit också
Jo, bara för att man ser en BMW-reklam och ordet "BMW" när man blundar direkt efter så kommer jag direkt gå och köpa en BMW.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det har jag aldrig sagt, men det är ju sånt här dom säljer på, dom vill ju självklart komma åt det undermedvetna, precis som allt annat i den här äckligt styrda jävla världen
Producent
2010-12-21 14:14
hahaha blir du sur när du ser en aladdin-chokladask reklam också? ^^
va fan har det med saken att göra?
coolt! brb, ska köpa en bmw
Tu m'emmerdes!
köp en till mig med
Young gunna married to the streets no wedding ring
Såg det den första gången, men inte andra gången när jag gjorde det till fullscreen, märkligt nog :S
At the gates of Eternity...
Måste själv hålla med Skillz lite. Då d faktiskt försöker komma in i det undermedvetna för att sälja en produkt.(coca-cola på 80 talet om jag inte minns fel) Tycker d börjar gå lite förlångt då. Ungefär som Mobilförsäljare, hur mycket skit måste d praka på personen i fråga för att denne ska köpa en mobil.. helst utan att personen hinner ställa frågor eller vara eftertänksam. Tacka internet, där du i lugn och ro kan studera prisskillnader och läsa recensioner från vanliga köpare och inte bara försäljare eller rövslickare. Så att hypnotisera och propagera känns fel, då du inte är med och gör valet själv utan som ett barn blir på prackad något. Eftersom det är någon annan som gör valet eller pågrund av okunskap.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Skivsamlare
2010-12-25 20:09
Cribbe o skillz, det är en reklam, vafan vill ni? precis som Audi, Volvo o Felix ketchup gör reklam, bara ett riktigt grymt sätt av bmw! Det är ju inte så att dom tvingar er att kolla heller..
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
de här e fan lite som cia jävla försök till tankestyrning på syra...bara det att dom ville mörda folk, dom här vill sälja, i slutändan handlar de ändå bara om pengar, äckliga giriga jävla idioter.
haha, arga människor.. tyckte inte reklamen var cool eller lockande =p
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
skillz kan ju gå och lägga sig
Det är inte BMW's fel att världen styrs av pengar. Dem anpassar sig bara till en konkurrenskraftig marknad.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag står på skillz sida iaf!
mhm
Jag ser ingen likhet mellan detta och vad coca cola gjorde på 80 talet, om det en-frame reklamen du menar. Detta är ju en optik illusion och inte ett försök att tränga sig in i det undermedvetna. Sluta grina
jag har alltid rätt.
Jag förväntade mig nån som skulle få en BMWbil i ögat.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
ser inget... men verkar ballt inte bara för kommersiellt bruk men man kan kanske göra något roligt utav det. en glad gubbe. så blir man glad. Det skulle några av er behöva tror jag. :)
Get Random!
Hahaha! ALL reklam siktar mot vårt undermedvetna. Skillz blev arg när han upptäckte det för första gången.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent
2011-01-01 15:28
Skillz blev arg när han upptäckte det för första gången. +1
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
"get inside people's heads"
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
BC99 och KinG-PhiL: Tror ni effekten funkar i en youtube film? hehe
jag har alltid rätt.