I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ungkarlsradio - älska på det.

Övrigt - Webbsidor

2010-11-19 14:41

Ungkarlsradio - älska på det.

Siggy, Viggy och Jiggy ger er här en unik möjlighet att se världen genom Ungkarlsgängets glasögon. Vi vill ge er ett podcast-äventyr utan dess like där både ungkarlsprofiler och ytligt bekanta tar plats i anekdot-stolen.

Vi rider på ego-vågen och riktar in oss på den närmsta kretsen. Insnöat är rätt ordval – men förhoppningsvis är igenkänningsfaktorn hög. Kanske har du en egen Yxmördarn, Täby-Tabs eller Martin Remy i din direkta närhet? En sak vill vi i alla fall lova: att när vi skämtar så är det definitivt på vår egen bekostnad.

Släpps idag, lyssna här!

ungkarlsradio.blogspot.com

(Inlägget flyttat av Mabande 2010-11-21 12:46:08)

www.mofetajerre.se

2010-11-19 15:07
Kan man inte få tracklist?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-11-19 15:29
Sitter och lyssnar just nu, återkommer med feedback om en stund.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent

2010-11-19 15:56
Jodå, helt klart ett mysigt program.

Ni kör det laidback och man kunde som ni hoppats på relatera till vissa grejer. Ni hade bra låtval som bidrog mer till chillmode-stämningen och ni hade alla mysiga stämmor.

Dock så störde jag mig lite på att det blev lite väl mycket rumsklang till och från, kanske att tänka på till nästa inspelning.

Sen att det var lite väl mycket delay på vissa "vinjetter" var också en litel störgrej, men ingenting man brydde sig om såå mycket.

Bra program iallafall, kommer nog följa ^^
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2010-11-19 17:07
hehe kul med bra kritik!

vi sitter inte i nån grym studio så därav rumsklangen, får jobba med det.

vi gillar delayen dock!

TRACKLIST:

Rolling Stones - Tops
Penetrator - Nostalgie
Grymlings - Jag kan gå ända till Kina
www.mofetajerre.se

2010-11-20 14:20
Gillade andra låten fett mycket. Och det är ingen av dem låtarna =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-20 19:34
Det är Penetrator - Nostalgie!
www.mofetajerre.se

2010-11-20 22:45
Ahmen, Jaha! Okej då =) Slö-googling är inte min grej.