I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Man flippar ur på skateboard åkare

Övrigt - Webbsidor

2010-11-12 15:26
my name is xelly smelly

2010-11-12 15:54
va fan slå till han och gå därifrån. stackars man med hans buske. trodde det skulle bli fight:(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-11-12 15:57
Hahaha, jäääävlar va han lackade
//TW

2010-11-12 16:06
Jävla vandal. Klart gubben lackar, han skejtarn dödade ju hans buske. Näe men på riktigt, han hetsar ju inte lite.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-11-12 19:18
Va fan är det för jävla mes till brädåkare? Hade fan sänkt snubben
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-11-12 20:14
hade fan knockat han med brädan och sedan kört över hans jävla buske.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-11-12 22:17
Stackars killens buske :(.
Tyckte iaf skateboardåkaren agerade rätt och inte slog till han, hade ju bara blivit värre för snubben. Nu garvar väl polisen åt han som lackade över sin buske istället skulle jag tro.
Men då.

2010-11-13 05:12
Varför skulle polisen skratta åt honom? Lortungen är där och gräver bort hans buske. Jag hade lätt själv blivit lika arg. Ingen respekt för andras saker. Om gubben hade gått och knäckt killens bräda varje dag skulle det också vara okej eller? hah, pack!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent

2010-11-13 13:30
hade fan knockat han med brädan och sedan kört över hans jävla buske.

klart du hade ;)

2010-11-13 14:58
Helt rätt, hade det varit min buske han förstörde för andra gången så hade jag brytit av hans bräda på mitten.

2010-11-13 17:20
Som snubben som sa i filmen, han är inte den enda som åker där. Folk kommer bara fortsätta dra bort busken så länge det är det enda hindret. Antingen fixar man så att det går att åka där utan att förstöra, eller så sätter man upp ett hinder som inte bara går att dra upp. Jag menar, visst, det är fel att dra upp busken, men folk kommer inte sluta åka där bara för att han skickar polisen på en av dom som åker där.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-11-14 00:12
Hahaha vem fan bryr sig om en jävla buske? Han är fan 100 gånger värre än kärringarna med deras blommor på min gata (och dom är inte att leka me).. Det kan inte vara nyttigt att ha så där starkt band till en buske :O
my name is xelly smelly

2010-11-14 16:44
skateboard åkande looser. synd han inte bröt brädan för han.
Producent

2010-11-14 19:07
vad gör han till en "looser"?

2010-11-18 02:06
haaahahaha!

"I RUN REALLY FAST!" - e han 12år? xD
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Poet

2010-11-18 15:49
Tycker bägge är sjukt patetiska. Skataren för han gräver upp buskar och sen när han åker fast inte visar stake och åtminstone skriker tillbaks. Borde du väl ha tänkt på innan du vandaliserar andras egendom.

Och gubben som borde ha slagit brädan i skallen på ynglingen för att send a message. Men också att han gormar på ett sådant tandlöst sätt. Vem tror du att du skrämmer, gubbjävel? Bara säg "Listen buddy, I'm calling the cops". Nej, istället ska han snacka om hur snabbt han kan springa.

Sjukt pinsamt tape...
At the gates of Eternity...

2010-11-18 17:19

2010-11-18 18:02
Det där var iaf det töntigaste jag sett, dra nån annan stans att skejta.. var ju inge vidare bra ställe iaf.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker