I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] BeenerKeekee + 50 Cent, oslagbar combo

Övrigt - Webbsidor

Groupie

2010-11-09 15:32

[Video] BeenerKeekee + 50 Cent, oslagbar combo

Ni måste titta till minst 1:22

2010-11-09 17:09
Såg den tidigare idag. Har inte sett det lilla miffot tidigare men jag antar att hans grej är att spexa framför kameran och folk skrattar "med" honom fast dom egentligen skrattar åt honom för att han är så ful.

Hur som helst så har 50 cent blivit en riktigt skön internetprofil. Känns som att han tänker typ att han ändå har så mycket pengar så att han kan göra vad han vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-09 18:33
hehe oväntat :d
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Moderator

2010-11-09 20:43
Jag måste veta historien bakom det här klippet!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Groupie

2010-11-09 21:13
Både 50 och den lilla snubben var med på Chelsea Lately, en talkshow.
Det "lilla miffot" mimar till alla nya låtar som kommer ut, och nu var det en 50 Cent låt.
Detta är stageat behind the scenes hos Chelsea Lately.

Här är snubben hos henne och berättar själv om klippet och lite annat smått och gott.

Poet

2010-11-09 23:27
Är han ett barn eller lider han av en sjukdom som han andra snubben som var 30 något och såg ut som 12?

Tyckte det var ett ballt klipp :)
At the gates of Eternity...
Producent

2010-11-09 23:55
hehe du menar andy milonakis?

soft att fiddy ändå är med. snubben är skön
Rappare

2010-11-10 07:47
Har alltid hatat fifty och sett honom som en självupptagen chump. Men när han gör sånt här, tycker jag faktiskt om honom. Får mig att småle. Visst, han kanske gör det bara för att skratta åt dom, men det känns ändå som han gör dessa småmiffon en tjänst och ger dom lite mer fame. :')
Wurrup?
Poet

2010-11-10 08:25
Konstigt: Ja så hette han ja! :)

Underhållning: 50 är en rolig snubbe som gärna bjuder på sig själv ibland.

Checka hela detta klippet till slutet haha

At the gates of Eternity...
Groupie

2010-11-10 08:33
Killen är född 1995, men han måste vara nån sorts dvärg eller liknande

Moderator

2010-11-10 17:00
Fick en riktigt bra känsla när jag såg klippet med 50 o ungen. Riktigt kul för grabben!
//TW

2010-11-11 12:19
50 bjuder på sig själv? Har så mycket pengar att det inte spelar roll vad han gör? Kul för ungen? Gör dessa småmiffon en tjänst?

Det är väl just det han och hans agenter vill att folk ska tänka, men det är klart det handlar om promotion av låten via viral marketing.

Klippet har varit uppe i 3 dagar och har snart 3 miljoner views (just denna uppladdning, sen finns redan ett 60-tal andra uppladdningar av exakt samma) och sprider sig även till folk som annars inte hade kollat upp 50 Cents nya.

Men visst kan miffot tjäna på det också om han är smart.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)