I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sanningen om Alliansens konspiration

Övrigt - Webbsidor

   

2010-10-29 23:18

[Video] Sanningen om Alliansens konspiration

Jag har nu roat mig ett litet slag med att sätta ihop en politisk revy av det nyligen avgjorda rikdsdagsvalet. Det ser ut såhär:



Det är skrämmande att se hur snabbt folk glömmer. Notera gärna även den lilla nyheten högst upp i fönstret.




Som sagt... Men bra iallafall Maud! Du valde rätt mellan pest och kolera!




Kapitalistiska intressen till vänster i bild.




Orka kolla att siffrorna stämmer men det är just det man aldrig gör.




Vill man ha nåt sagt ska man säga det många gånger.




Jag hoppas för Fredrik Reinfelds skull att hans frihet inte inkräktar på min frihet. Nu slipper Namir Selta li åtminstone gå på socialbidrag. Synd att grönsaker inte sprattlar och skriker vid skörd, det hade säkert gjort dom mörare.
Det är osäkert hur den här nyheten påverkade valresultatet, men man kan ju spekulera.
Klart står ju iallafall att Freddan inte är rasist. Eller rädd för att hugga i (om ni ursäktar ordvitsen).




Slutligen:




WORD!


Man kan fråga sig hur mycket de här hafsigt ihopsatta delarna av mediebevakningen egentligen säger om överhuvudtaget nånting. Det enda det säger för mig personligen kan sammanfattas med ett enda citat:


"bara för att trösta mig en smula
smider jag ränker och tänker hädanefter rösta med en kula "
- Pst/Q


eller som en kamrat till mig sa när han fick frågan om va han tyckte om Reinfeld:




(Inlägget ändrat av Gogaku 2010-10-30 00:38:03)

Ridå