[Webbsida] 90-talsrap för den prestigelösa.
Hej, jag heter Alfons och tänkte slå ett slag för min blogg. Den är ogenomtänkt, prestigelös och styrd av mina egna impulser. Fokuset ligger på rapmusik från 90-talet utifrån mina högst egna preferenser. Ljud och videodokumentation helt enkelt. Kolla in den om ditt hårfäste börjar dra sig tillbaka, om du nostalgiskt drömmer dig tillbaka till tiden då du upptäckte artisterna du fortfarande diggar eller om du helt enkelt bara gillar klassisk 90-talsrap!http://www.bucktown.blogg.se
bucktown.blogg.se
cool. bra namn på bloggen :)
pistol
Nice!
At the gates of Eternity...
Tjena gubbar! Kul med respons, det tackar vi för. Kommer uppdatera flera gånger dagligen så kika in och se om ni hittar något som faller er i smaken. Trevlig dag. /Alfons
bucktown.blogg.se
Moderator
2010-10-29 10:43
Grym sida! Den får åka in som startsida så får man en trevlig överraskning varje gång man öppnar läsaren.
Tänk ljummen sommarkväll, skymning, grabbarna, laxar på kontot, en påse fuffens i fickan, kalla i kylen och stans farligaste donna på kroken. Lets have it! Skön beskrivning!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Håller med kaptenkrok, jävligt skön beskrivning! Blir ett bokmärke på bloggen också, 9 av 10 låtar har fallit mig i smaken och det verkar knappast som att det kommer bli sämre! Skönt med en blogg som man gillar skarpt istället för att sitta och kolla igenom en hög med låtar innan det kommer något som e okej. 5 av 5 i betyg
Just because i stand over you don't mean you understand me
Skitbra!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Tjena gubbar! Tack för alla uppmuntrande ord och kul att ni finner ett lyssningsvärde. Det är verkligen motiverande.
bucktown.blogg.se
Skivsamlare
2010-10-29 15:10
Stråkbeats! solklar favvosubgenre
fair enough..
mycket bra initiativ, love the 90's!
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Blev fett glad igår när jag kollade bloggen och det första jag såg var The Nonce - Mix Tapes. Den förkroppsligar hiphopnostalgi för mig. Såg/hörde den första gången som 11-åring på 1200 som gick på ZTV och blev helt till mig. Det dyker upp så många hiphopbloggar som man inte bryr sig om, men den här kan jag relatera till på ett personligt plan.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Battlerappare
2010-10-30 23:33
Oh oväntat bra, hög kvalite jämfört med resten av random whoa folk som bloggar.
Isofu: Härligt med en beröringspunkt, kan verkligen skriva under på den! 1200 med Magnus Frykberg bakom spakarna är verkligen en classic. Spana in bloggen dom närmaste dagarna när ni har tid över för snart är det tävlingsdags! /Alfons
bucktown.blogg.se
Yo!
Nu ligger tävlingen uppe! Kika in på bloggen och var med och tävla om ett vinylex av Enta da stage med Black moon.
/Alfons
http://www.bucktown.blogg.se
bucktown.blogg.se
smoooth blog, jag lägger till den som länk här (till höger i menyn) ->
http://edsoulfood.blogg.se .. detta ska jag se till att följa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GonzalesJr: Yo man, tack för länken! Returnerar givetvis länktjänsten såfort jag kan! Kul att du gillar. Till er andra, glöm inte bort att ni fortfarande har chansen på Black moon-tävlingen! Svaren som kommit in har genomgående hållit en hög kvalitet, riktigt kul. Tävlingen pågår till torsdag klockan 00:00. Cheers.
bucktown.blogg.se
Grymt!. O.G.C - No Fear gillas!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Yo peeps! Tack för alla tävlingsbidrag och tack för feedback, kommentarer och övriga mail. Vinnaren tillkännages på bloggen i skrivandets stund och ny tävling kommer upp i dagarna. Ursäktar den dåliga uppdateringen men har spenderat lite timmar på sjukan under helgen. På g tillbaka! /AL
bucktown.blogg.se
Bra skit!! Bokmärke diREKT.
Nånting säger mig att du skulle gilla The Classic-serien på
Swingin Huts blogg . Den har pågått ett och ett halvt år (en i veckan), olika artister varje vecka - givetvis bara 90-tal (och en och annan 80-tal). Har även renderat i ett mixtape som går att tanka till höger i bloggen.
ä
ä
Tack för bra tips och fortsatt skön blog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sweet sida Elle-fant! Tänkte faktiskt sula upp nonchalant-5 oclock på bloggen samma dag som jag såg ditt sidtips. Jävligt fet låt!
Till helgen dyker en ny vinyltävling upp där jag mot en blygsam motprestation lottar ut dubbletter ur min vinylsamling. Enda da stage har redan gått och nu kollar jag igenom samlingen om det finns något kul att sula upp för tävling. Checka!
http://www.bucktown.blogg.se
bucktown.blogg.se
Tja! Ville bara hypea tråden lite inför den nya tävlingen som dyker upp under morgondagen. Denna gång tävlar vi om J-live - The best part LP så kraftsamla och formtoppa nostalgitänket så kör vi igen! Ber om ursäkt att det varit lite slött med uppdateringar bitvis men det har varit mycket privat. Nu kör vi på igen som vanligt. Tack som fan för att ni fortsätter kika in, all kritik och feedback är hjärtligt välkommen och era synpunkter uppskattas. Peace tills vidare /Al
bucktown.blogg.se