I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Soulsaversounds nya webbsida (under konstruktion)

Övrigt - Webbsidor

2010-10-15 16:40

[Webbsida] Soulsaversounds nya webbsida (under konstruktion)

http://markulin.110mb.com/carolineaudition.html

Sidan är långt ifrån färdig men jag tänkte att någon av er kanske kunde komma med lite konstruktiv kritk gällande designen. Sidan kan btw strula i äldre webbläsare som IE4 och vissa firefox versioner.

peace out

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Poet

2010-10-15 23:09
Det mintgröna och vinröda ger intrycket av en sida som är ämnad åt gamlingar. Plus det skär sig rejält med de övriga färgerna.

Sen typsnittet på Start, Musik, Film osv kan du ändra till något snyggare också.
At the gates of Eternity...

2010-10-17 20:18
Ja håller inte med dig gällande färgerna men hör det du säger.

Däremot så håller jag med dig angående typsnittet, vilket typsnitt skulle du rekomendera?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-10-17 20:45
färgerna funkar
typsnittet ser för alldagligt ut, välj något skönare att titta på.
tillochmed arial black ser bättre ut i så fall

2010-10-18 21:38
Lite kort (ser inget fel på typsnittet)
Du behöver mer marginal på botten av sidan
Är det tänkt att vara som en blogg bör du fixa RSS till själva sidan.

Annars har jag inga invändningar förutom att menylänkarna inte fungerar.

2010-10-20 14:47
Menylänkarna fungerar inte för att jag inte angett några korrekta platser än

2010-10-20 22:37
Jag är nyfiken på hur RSS fungerar - någon som kan förklara det för mig?

2010-10-20 22:40
Nu är jag föresten färdig med min unika design - den tidigare var alldeles för lik hemsidan http://www.thatguywiththeglasses.com (rekomenderar er att besöka den om ni vill få er ett gott skratt)

Nu har jag iallafall en design som (enligt mig) är snyggare än den förra.