I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] DeStorm - han som gör allt

Övrigt - Webbsidor

2010-10-09 16:03

[Webbsida] DeStorm - han som gör allt

Tjena, jag har tänkt på att göra en sån här tråd länge- främst för dom som har missat denna otroligt begåvade kille. Sjukt inspirerande att kika på han. Jag väljer några favoriter som jag vill framföra =)

Garanterat många av er som redan kikat in den här killen men han är fan sjuk! Orkade inte leta i forumet om det finns någon tråd just om han så (sorry) om det finns :) Njut och kommentera, lägg gärna till egna favoriter om ni har några :)

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-10-09 17:13
Har missat honom, underhållande kille som är rätt duktig. Tack DMAt :)
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-10 13:32
Jo han är underhållande :) Kul att titta på tycker jag, glömde ju att nämna att jag älskar hans alla fifty caps ^^
Moderator

2010-10-10 18:01
Rapping movie titles är riktigt fiffig! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2010-10-10 22:54
Han är så begåvad och kreativ. har tittat på några videos och han kan sjunga. Han får allt att låta som en hit. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-11 00:00
Haha jo han får ju faktiskt det
Rappare

2010-10-12 03:58
Haha, störtskön snubbe. Redigt begåvad.
Wurrup?

2010-10-12 19:16
Detta är talang

2010-10-12 20:53
Helt klart :) kul att det uppskattas, ni får som sagt gärna kika igenom resten av hans grejer och lägga ut någon favorit :)

Tycker faktiskt han gör dessa "beatbox covers" nästan lika bra som orginalen, ibland kan jag tycka dom är bättre.
Rappare

2010-10-13 01:44
DMAt - They Don't Care About Us vad kuuusligt lik originalet. Gillade också attityden han fick i sången, låter väldigt bra. Ska kika om jag kan hitta en personlig favorit. :)
Wurrup?