I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Kolla in www.garilla.com bästa streetwear butiken online!

Övrigt - Webbsidor

2010-10-04 11:11

[Webbsida] Kolla in www.garilla.com bästa streetwear butiken online!

Vilken tur jag hade, va i behov av en höstjacka och lite nya träningskläder.
Så hittade jag Gårilla.com tydligen en grym streetwear butik som nyligen startat. De har det mesta.
Jag är ju tjej och det kan vara svårt att hitta tjejkläder online som även har en "street touch".
Jag beställde en jacka, en hoody, en "mjukis dress" några linnen etc. jag tänkte inte på slutsumman direkt, eftersom lönen nyss kommit in. Ooops..
Men sen i kassan märkte jag att jag fick 20% rabatt eftersom jag hade valt ut grejer för 2000:- Vilket gjorde mig ännu mer glad!

Till alla tjejer och killar, kolla in www.garilla.com De har allt! Jag är super nöjd. Leveransen gick snabbt, allting stämde och kläderna sitter perfekt!

Lycka till, jag är säker på att ni också kommer hitta något ni gillar!

Peace!
/e.

2010-10-04 11:13
Ja, du verkar opartisk och pålitlig ;)

2010-10-04 14:44
topstreetwear.com är ju fan mkt bättre. billigare dessutom.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent

2010-10-04 15:26
Producent

2010-10-04 15:28
får jag bara fråga, hur fick du fram storlekar när du beställde då?;) för där står inga på byxor och sånt...

värdelöst sortiment, värdelös sida och värdelösa kläder. bra jobbat tjejen.

2010-10-04 15:38
Storlekarna står till höger om bilden, jag ville ha M, då tryckte jag på M, så blev den vald.
Jag tyckte inte det va så svårt ?

2010-10-04 16:02
hehe sött värre.

bättre att säga som det är, att du "promotar" sidan för att det antingen är du som har gjort den eller för att någon du känner vill att du "promotar" den.

helt okej, men kändes allmänt rörig!
tut!

2010-10-04 16:48
Det som syntes innan men är borta nu är att hon hade URL:en till sidan både som sin hemsida och som sin forumsignatur.

Men sidan kan ju vara bra ändå.
Trist sätt att försöka locka till sig kunder dock.

Producent

2010-10-04 19:26
Dyrt skräp
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2010-10-04 20:50
e_Star F25
spelar du dum, eller låtsas du bara?