I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Är detta en sketch eller verkligen på riktigt? :D

Övrigt - Webbsidor

Poet

2010-10-03 20:48

[Video] Är detta en sketch eller verkligen på riktigt? :D

Jag vet att jag är sen med det, jag har dock sett bitar ur det här klippet många gånger tidigare, men nu snubblade jag över det på Youtube och undrar om det är på riktigt?

Love!

At the gates of Eternity...

2010-10-03 21:05
Realismen i filmerna är också viktig. Det här känns äkta. Hade det känts för sketchigt hade vi nog aldrig vunnit, säger Robert Nygren.
Kampanjen släpptes först på nätet och diskussionen om det var autentiska klipp eller inte drog snabbt i gång.
– Vi var noga med att det skulle andas tidigt 90-tal utan att bli för överdrivet. Produkter, studio och personer var viktiga för slut­resultatet. Vi hade en enorm tur med de castade personerna som mer eller mind­re hittades på stan. De var väldigt skickliga. Dessutom är både Arne Hegerfors och Bosse Larsson två väldigt folkkära personer som båda har åldrats med värdighet vilket gör det svårt att be­döma deras ålder, säger Robert Nygren.

http://www.resume.se/manadens_kampanj/manadens_film/maj-2008/index.xml
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Poet

2010-10-03 21:08
Tack haha :)
At the gates of Eternity...

2010-10-03 21:09
Jävligt välgjort :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2010-10-03 23:51
Haha classic

2010-10-04 00:04
fan va tråkigt att det inte va äkta ju! :o haha roligaste är ju nästan checken som är på hela 500kr! :D hahaha!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89