[Webbsida] Extremt rolig blogg av retarded snubbe haha vet inte om han är seriös eller inte men jävligt skön blogg! http://tjallez.blogg.se/
Vad fan :( Sidan ar borttagen?
fyllaa, attt vara full får en att glömna altl!!! hahahAH jag har ALT under CTRL!!!
va hemma hos lousie idag för att hjälpa henne med hennes pappas bil... visst jag kanske inte vet hur man lagar bilar men tänkte kolla iaf ifall nåt va sönder ... så när jag skulle öppna bildörren så gick det så JÄVLA segt så jag råkar dra lite för hårt så lossnar handtaget?!?!!? då hade IDIOTjävlarna inte låst upp bilen ens i???
man söp i smyg. hemlighetsfull.
Om du skulle vara ett djur,vilket skulle du vara? inskickat av signaturen "tidelagsanders"
kommer du skriva mer om mode i din blogg? jag tycker faktiskt inte den är så bra inskickat av signaturen "Hipandflashynevatrashy"
har du någon favoritblogg? inskickat av signaturen "Kizzie"
Är din mamma sträng? hon verkar vara lite väl mkt ibland.. inskickat av signaturen "bryrmiginteens"nja, sträng o sträng!! alla mammor säger väl ifrån ibland men visst när jag tog droger förra veckan så fick jag ju internetförbud och det kanske va lite väl "strängt" eftersom det itne hände nåt farligt förutom att jag spydde o så men orka ändå