I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Extremt rolig blogg av retarded snubbe

Övrigt - Webbsidor

2010-09-16 12:53

[Webbsida] Extremt rolig blogg av retarded snubbe

haha vet inte om han är seriös eller inte men jävligt skön blogg!

http://tjallez.blogg.se/

Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2011-06-06 21:45
Vad fan :( Sidan ar borttagen?

nepp sidan är kvar och andas ännu!
Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
Poet

2011-06-06 21:47
YESSSSS! :D
At the gates of Eternity...
Poet

2011-06-06 23:04
fyllaa, attt vara full får en att glömna altl!!! hahahAH jag har ALT under CTRL!!!

HAHAHAHAHAHA!
At the gates of Eternity...

2011-06-07 01:22
hahahahahahah! den är ju så jävla skön
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-07 01:31
.sen så gick jag till bussen och kom ÄNTLIGEN FRAM :p så går jag på bussen och då säger busshaförren "hel eller halv?" haha??? ja inte fan vet jag tänkte jag ???? HEL ELLER HALV??? fråga han igen, så jag kolla på klockan o den va bara kvart i så jag fatta inte om han mena att bussen gick hel?? jaja tänkte jag och gick av bussen igen och väntade på nästa buss eftersom han verkade bara dryga sig den andra bussshaförren
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-07 13:08
HAHA As rolig! :D
"Visst är det vackert.."

2011-06-07 13:09
va hemma hos lousie idag för att hjälpa henne med hennes pappas bil... visst jag kanske inte vet hur man lagar bilar men tänkte kolla iaf ifall nåt va sönder ... så när jag skulle öppna bildörren så gick det så JÄVLA segt så jag råkar dra lite för hårt så lossnar handtaget?!?!!? då hade IDIOTjävlarna inte låst upp bilen ens i???
"Visst är det vackert.."

2011-06-07 13:11
man söp i smyg. hemlighetsfull.

ja dör seriöst..
"Visst är det vackert.."

2011-06-07 16:55
hahaha vissa grejer är så stört bra. Bara sånt som signaturerna på dom som skickat in frågor, haha.

Om du skulle vara ett djur,vilket skulle du vara? inskickat av signaturen "tidelagsanders"

kommer du skriva mer om mode i din blogg? jag tycker faktiskt inte den är så bra inskickat av signaturen "Hipandflashynevatrashy"

har du någon favoritblogg? inskickat av signaturen "Kizzie"
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Rappare

2011-06-07 17:04
Är din mamma sträng? hon verkar vara lite väl mkt ibland.. inskickat av signaturen "bryrmiginteens"

nja, sträng o sträng!! alla mammor säger väl ifrån ibland men visst när jag tog droger förra veckan så fick jag ju internetförbud och det kanske va lite väl "strängt" eftersom det itne hände nåt farligt förutom att jag spydde o så men orka ändå

Killen är faktiskt ganska skön alltså.

2011-06-07 18:10
hahah, bloggen är fortfarande lika genialisk.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator

2011-06-07 19:09
Internet <3
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Groupie

2011-06-07 20:38
Och nu ska han bli farsa. Undrar om Joelbitar blir poppis igen!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-06-08 09:36
Bästa bloggen jag någonsin läst. 'Mitt liv, Mina regler'.

Det som gör bloggen så bra är ju att det så uppenbart är påhittat. Det blir en riktigt bra kritik mot alla andra, "seriösa", skitbloggar som finns.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2011-06-17 21:36
Uppdatera bloggen oftare Tjallez!!
"Visst är det vackert.."

2011-06-22 00:39
fan känner igen den bilden han har var nån snubbe som hade den här på whoa innan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.