[Webbsida] Extremt rolig blogg av retarded snubbe
haha vet inte om han är seriös eller inte men jävligt skön blogg! http://tjallez.blogg.se/
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
Ännu ett fall av "tredjeperson-syndrom" där skaparen talar om sig själv i tredje-person. Usla gamla torra skämt dessutom.
hahah, jag skrattar för dom är så jävla dåliga! helst topic's " hört på gymmet, varning "chockerande" humor " haha så jäkla dåligt men tillslut så kunde jag inte hålla mig! sedan efter det kommer det "roliga kändisnamn" ; therese alshammar - therese bajsmamma.. HAHA det är ju så jävla värdelöst men ändå skrattar jag!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Ville gå in bara för att störa mig och utpeka att TS pimpar sin egen skit, men det var då fan den skönaste bloggen jag har läst på länge.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
I Vilket land slår man på en blodådra ännu en gång?.......slovenien!haHaHaHa!! Slå ven igen! Hahahaha! Haha, det är så dåligt och kul =)
Inte ofta man ser "den gammla" typen av humor längre.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Vet du vilket land som fått tunn is igen? Norge Du har växt i mina ögon som solglasögon gjorda av en planta Drack just lite getmjölk. Tips: testa aldrig !!!! hahaha skit bra märkte du att Tore verkade lite deppig vid vikingagrav-fyndplatsen idag? -ja han verkade arkeo-låg !
"life's a garden, dig it."
Varför slänger du massa mynt i bilen? -Där är ju en växelspak! (det kan man kalla ordväxling!) Fyfan vad jag garvar. Jävla träning som tröttar ut mig och så ett sånt skitskämt på det. Åh, man lever!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
sidan verkar ju uppdateras rätt ofta så det är ju kul iaf!
Jag har en väldigt omogen humor.. Men det här är nog det barnsligaste jag sett..
Wurrup?
Ann! - ja? Ansvar okej att jag är full och trött men det måste varit det roligaste jag sett !! HAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha han har haft frågestund på bloggen nu ser jag... haha så jävla fult
hahahah, det blir bara bättre.
HAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jim Carey, såg nyss filmen med han där han spelar grinsh och den var riktigt rolig fast det var väldigt mkt som var overkligt! fick mig att längta till julen...Mammas hemmagjorda köttbullar och en skinka är alltid gott ;) och JULKLAPPAR :D i år önskar jag mig en ny cykel för min gamla blev stulen när Ante låna den men han köpte en exakt likadan direkt åt sig själv så jag får låna den ibland men vill ha en egen :P Hahaha!
At the gates of Eternity...
Seriöst, detta är ju inte på riktigt :) Skitballt dock, visst är det larvigt, men snubben som skrivit det (jag antar att han bara larvar sig) gör det väldigt intelligent haha
haha ja, det är klart det inte är på riktigt. Fortfarande en av de bästa bloggarna jag har läst.
Undrar vad hans motiv är? Förlöjliga bloggar (hoppas) och dessa bloggare som tror att man ens bryr sig om deras patetiska liv? :D
haha, ja, nåt sånt.
Producent
2010-09-24 17:40
det är ju bitheway´s blogg :PPPPPPPP
Producent
2010-09-25 10:43
hahaha wtf...
https://soundcloud.com/jakkthemixer
tog på mig hjälmen nu och ska vänta på Ante för han ska sjussa mig på pakethållaren hem till honom (haha jag vet jag är lat!).. haha förresten fett pinsamt förut när Ante ringde för han sa på skämt att jag är så jädra ful så sa jag "knulla din mamma" (haha sorry alla som är mindre än 18 år:P) så kom jag på att hans mamma är död :P men men nu ska jag tagga för ikväll piece yo!!! hahahaha
Producent
2010-09-26 01:28
THE_JAKKHAMMER och att du kommenterar detta på facebook dagligen och skriver "hahah" och sen låtsas veta inget här gör dig bara pinsam :(
:( han har stulit mitt "kalaspuffar"-skämt... Blev paranoid nu, han förföljer mig säkert
HAHAHAHA!
haha förresten fett pinsamt förut när Ante ringde för han sa på skämt att jag är så jädra ful så sa jag "knulla din mamma" (haha sorry alla som är mindre än 18 år:P) så kom jag på att hans mamma är död :P men men nu ska jag tagga för ikväll piece yo!!!
Användandet av smileys är i världsklass
första bloggen jag någonsin bestämmer mig för att följa :)
blev besviken för trodde bloggen lagt ner men såg att den va precis uppdaterad..fan va härligt!
Önskar han kunde uppdatera lite oftare, har tråkigt som fan på jobb och behöver något stimulerande att läsa.
HAHAHA. Älskar!
JAG ÄR.... ...risig i kistan som Uncle Ben's begravning hahaha wow
Vad fan :( Sidan ar borttagen?
Vad fan :( Sidan ar borttagen? nepp sidan är kvar och andas ännu!
YESSSSS! :D
fyllaa, attt vara full får en att glömna altl!!! hahahAH jag har ALT under CTRL!!! HAHAHAHAHAHA!
hahahahahahah! den är ju så jävla skön
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
.sen så gick jag till bussen och kom ÄNTLIGEN FRAM :p så går jag på bussen och då säger busshaförren "hel eller halv?" haha??? ja inte fan vet jag tänkte jag ???? HEL ELLER HALV??? fråga han igen, så jag kolla på klockan o den va bara kvart i så jag fatta inte om han mena att bussen gick hel? ? jaja tänkte jag och gick av bussen igen och väntade på nästa buss eftersom han verkade bara dryga sig den andra bussshaförren
HAHA As rolig! :D
"Visst är det vackert.."
va hemma hos lousie idag för att hjälpa henne med hennes pappas bil... visst jag kanske inte vet hur man lagar bilar men tänkte kolla iaf ifall nåt va sönder ... så när jag skulle öppna bildörren så gick det så JÄVLA segt så jag råkar dra lite för hårt så lossnar handtaget?!?!!? då hade IDIOTjävlarna inte låst upp bilen ens i???
"Visst är det vackert.."
man söp i smyg. hemlighetsfull. ja dör seriöst..
"Visst är det vackert.."
hahaha vissa grejer är så stört bra. Bara sånt som signaturerna på dom som skickat in frågor, haha.
Om du skulle vara ett djur,vilket skulle du vara? inskickat av signaturen "tidelagsanders " kommer du skriva mer om mode i din blogg? jag tycker faktiskt inte den är så bra inskickat av signaturen "Hipandflashynevatrashy " har du någon favoritblogg? inskickat av signaturen "Kizzie "
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Är din mamma sträng? hon verkar vara lite väl mkt ibland.. inskickat av signaturen "bryrmiginteens" nja, sträng o sträng!! alla mammor säger väl ifrån ibland men visst när jag tog droger förra veckan så fick jag ju internetförbud och det kanske va lite väl "strängt" eftersom det itne hände nåt farligt förutom att jag spydde o så men orka ändå Killen är faktiskt ganska skön alltså.
hahah, bloggen är fortfarande lika genialisk.
Moderator
2011-06-07 19:09
Internet <3
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Och nu ska han bli farsa. Undrar om Joelbitar blir poppis igen!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Bästa bloggen jag någonsin läst. 'Mitt liv, Mina regler'. Det som gör bloggen så bra är ju att det så uppenbart är påhittat. Det blir en riktigt bra kritik mot alla andra, "seriösa", skitbloggar som finns.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Uppdatera bloggen oftare Tjallez!!
"Visst är det vackert.."
fan känner igen den bilden han har var nån snubbe som hade den här på whoa innan