I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Litet Skate Montage

Övrigt - Webbsidor

2010-09-07 00:17

[Video] Litet Skate Montage

Ett litet chill skate montage http://www.youtube.com/watch?v=8rvqiN_38JM

2010-09-07 00:40

Fett! :)
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-09-07 20:58
äre linköpings betongpark? känns bekant
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.

2010-09-07 21:36
bra filmat helt klart!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-09-07 21:40
http://www.vimeo.com/14721049 där finns klippet med ljud mycket mer skillnad med ljud så checka det

2010-09-08 02:50
Nice :)

slänger in en fråga när det ändå är en skate relaterad tråd, jag kör goofy men när jag försöker mig på att åka med vänster fot fram istället (regular) så känns det som en helt ny värld, kan knappt stå på brädan. Lärde ni er båda "sätten" samtidigt eller började ni med det ena sättet och la sedan till det andra?

är sjukt dålig på såna där skate termer men hoppas jag gjorde mig själv förstådd.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2010-09-08 16:34
Det e ju bäst om man lär sig skata med rätt fot först jag står goofy att man tar fart med vänster fot. Och i början när jag höll på och lärde mig skata switch alltså köra regular så kändes helt skumt allt kändes annorlunda. Och nej jag lärde mig senare. Kommer nog alltid kännas annorlunda att skata switch

2010-09-08 18:20
Men duh?! Otippat att det är svårare att köra switch. Helt annan grej. Klart man lär sig allting i sin vanliga stance först och sen börjar öva på switch. Alla är bättre på sin normala stance, utom möjlig P-Rod men han är även världens bästa.

Till videon; helt ok, inget spektakulärt men lite halvsvåra grejer.
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2010-09-08 18:49
Men duh?! Otippat att det är svårare att köra switch

Ingen i tråden har sagt emot? Och ja, som du skrev, det är en självklarhet, men det var inte det som var frågan.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-09-08 19:04
Och i början när jag höll på och lärde mig skata switch alltså köra regular så kändes helt skumt allt kändes annorlunda. Och nej jag lärde mig senare. Kommer nog alltid kännas annorlunda att skata switch

Var väl främst det jag riktade mig mot, men jaja. Det är svårare.

2010-09-08 21:27
Som jag har skrivit e att filmen e chill inget spc som e svårt vissa trick gick på första försöken. Och vissa trick kan man göra mkt bättre och lättare en sina vanliga jag sätter massa trick bättre i switch en vad jag gör vanligt

2010-09-08 23:03
Vad kul för dig.

2010-09-09 12:08
Jag klagar inte

2010-09-09 19:27
Bra. Hur går det annars då? Går det framåt? Saknar tiderna när man skejtade som mest, nu blir det väldigt sporadiskt. Så jävla kul är det egentligen.

2010-09-09 21:42
Jorrå det går väll ganska bra håller på att filmar för en part just nu. Bara börja köra likadant igen

2010-09-12 19:34
Coolers. Har inte tid och ork tyvärr. Mycket annat nu.

2010-09-12 22:48
Aight.Trist de

2010-09-15 00:15
en trailer för min kommande skatefilm, är med filmad lite smått i linköping dock ingen tråkig jävla park:

kuk - kunst und kultur

2010-09-15 00:25
Äh, slänger upp lite andra små montage från Flearman när jag ändå är igång och självpromotar mig:

För er som är intresserade av en kommande film eller äldra Flearman-filmer och diverse internet-hat, kolla in: flearman.blogspot.com
kuk - kunst und kultur

2010-09-15 04:38
Varför kapar du hans tråd johnny? Inge fel i att posta andra skateklipp, men du har inte ens kommenterat hans video eller visat intresse, utan slängde bara in en massa eget och länkar till nån blogg.
Ungefär som att Stor glider in i en tråd med Medina och länkar hans skit istället.
Skapa egen tråd =)
Rappare

2010-09-15 04:48
missbruk - Så JÄVLA wörd. Du har ingen som helst anledning till att kapa hans tråd. Gör en egen.

Förövrigt det där med "switch-dillemat" så kan jag heller inte skejta switch. Jag åker goofy, och när jag ställer mig regular kan jag knappt styra. Så istället för att "skryta" till det, som andra gör med switch, så jag gör många trick i fakie istället, då det är ganska simpelt. Dock är jag ingen grym skejtare. Kan lite smått bara.

Btw så är Olwans 3 flippar insane. Du får lära mig det någon gång, din viktigpetter!
Wurrup?

2010-09-15 12:58
Fun att du diggar mina 3 flips:). Fan du e ju norrlänning bara använda lite norrlänsk pop och tech så kommer de gå

2010-09-15 13:26
Underhållning P18
missbruk

Varför är det inte okej att slänga upp egna saker i en tråd någon annan skapat? Det är väl bättre jag håller mig till denna tråden än att skapa en egen för en sån trivial sak som skate-klipp? det är ju inte speciellt många som är intresserade på whoa ändå. Jag visste inte heller att det fanns folk som tog internetforum såsom whoa så seriöst. Jag kan väl bara försvara mig med att jag är äldre och varit medlem här i 10 år. :)

olwan P18
Sorry om jag "kapar". Tyckte bara att detta kunde hållas inom samma tråd då det egentligen inte är någon som bryr sig. Du hade steez i dina 3flips.
kuk - kunst und kultur

2010-09-15 15:51
johnny_tex P23
Självklart äre cool om du droppar videos i tråden, men kommentera först TS skit, så det inte ser lika egoistiskt ut som det gjorde nu.

Dina klipp var nice. Gillar mer laidback-stil dock, men det är en smaksak.