I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] jämtland blev dalarna

Övrigt - Webbsidor

2010-08-30 15:56

[Artikel] jämtland blev dalarna

den här passar bättre i "tyck synd om mig"-tråden, men de va ingen bild så den får hamna här ist...

Ann-Sofi Andersson, Östersunds besvikna kommunalråd, tycker att det hela är märkligt men lägger i alla fall ingen skuld på huvudrollsinnehaavaren George Clooney.

– Det är nog inte hans fel. Han borde nog veta var han var. Han njöt ju av vår japanska restaurang och hade snöbollskrig. Han var inte i Dalarna, han var här, säger hon till tidningen.

http://www.dn.se/kultur-noje/nyheter/jamtland-blev-dalarna-i-clooney-film-1.1161717

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-08-30 16:43
Kanske det största som hänt Jämtland, någonsin! Så får stackarna ingen cred för det :(
At the gates of Eternity...
Producent

2010-08-30 17:34
jag tror att du hade bölat också om han lånade din lägenhet/hus t.ex och så skriver dom att dom är i någon annans hus :( jag hade gjort.

2010-08-30 17:36
haha ja vilka jävla bönder! det är en film, fan spänn av...

(och nej jag har absolut inget med östersund att göra och kommer inte därifrån)

2010-08-30 17:37
konstigt

jag gråter inte? hade inte kunnat bry mig mindre om det här än vad jag gör. hade inte ens hört talas om att han varit i sverige och spelat in en film. vad spelar det för roll?

2010-08-31 06:53
Så här är det ju i typ alla filmer.

SMÅLAND!
Poet

2010-08-31 13:53
Eller hur? Till exempel, vet ni hur många filmer de spelar in i Toronto, men som ska utspela sig i New York?

Var glad att de ens spelade in i Sverige.
At the gates of Eternity...

2010-08-31 17:28
rätta mig om jag har fel (vilket jag ofta har), men hur mkt skulle turistströmmen öka i östersund om de nu hade uppgett rätt namn i filmen? ok att det blev något av ett turistfenomen för nya zeeland efter lotr...men en random clooney-rulle?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-31 17:44
psykel

i östersund behövs ingen mer turism alla jävla norskar kommer dit varenda jävla sommar och förpestar stan ändå. tur man inte bor kvar där haha