I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] worst rap battle ever

Övrigt - Webbsidor

   

2010-08-26 11:59

[Video] worst rap battle ever

sorry om den här videon har varit uppe här innan

såg den här för nått år sen.. och inatt när man satt på jobbet så surfade man lite
så kom den här upp genast var jag på golvet av ass garv han inte äns sätta på videon :P hahaha

BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman
Poet

2010-08-26 12:30
Jag kan inte ens skratta åt detta, så jävla pinsamt... :S
At the gates of Eternity...

2010-08-26 13:17
Eli är fan chef! I'm the best maaynn, I did it..... .... ... ... ... Mama smoke crack!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-08-26 15:31
vad gör dom haha, klarade inte o se klart. vad är upp med ögonen?
Just because i stand over you don't mean you understand me

2010-08-26 15:35
Vadå nervös "program ledare?" hela bunten är utvecklingsstörda va?

ag kan inte ens skratta åt detta, så jävla pinsamt... :S
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Rappare

2010-08-26 16:06
aa eli e iaf handikappad vet inte med dom andra
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2010-08-26 17:09
Om jag minns rätt är det ett skolprojekt av en klass särskole-elever typ.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-08-26 20:53
jag tycker Eli är bättre än de flesta svenska rappare...bra flow för att vara lite efter
 

2010-08-26 22:36
seriöst jag måste bara få säga att denna är så sjukt gammal.
 
Producent

2010-08-27 06:55
jag tycker Eli är bättre än de flesta svenska rappare...bra flow för att vara lite efter
One Day.

2010-08-28 10:42
det är odb ju. han är inte död

2010-08-28 22:02
Dont hate on EDolla!



And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Rappare

2010-08-31 12:28
Eli's lyrics

Yo, I got one question man, tell me who next,
This nigga salt like the nigga done get it the best,
See I’m the best maaaayne, I did it.

(Longest Pause Ever)

Yeah, I’m a let you know who the best, by the hour,
He’s like Rosie O’Donnell at a bisexual bridal shower,
It ain’t nothing to me man, I keep it fo’ real,
Look at his dental man, with… dent on the grill,
See, I’m the best, I told you that, this dude like that,
He ran then from the cat, no, I messed up,
But I’m a stay on top they told me man,

But you know man, I’m never gon’ flop, look at this dude,
He need to stay in the shade, ain’t no wonder why he came out,
He already in the gay parade, I told you man, I got you,
Roasted like ever you dont know, but my rhymes,
They straight up clever, so you step down, off the pedastle.
I’m the best mayne, you need to go.. to the fuckin’ dental.
I said “friggin,” yo.

Reeeeemix!!!
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Poet

2010-08-31 13:34
Alltså sluta, jag gör mitt bästa för att inte skratta. Men det är ju uppenbart att killen är mentalt handikappad eller något, jag vill inte säkra min plats i helvetet hehe
At the gates of Eternity...